برای ترکیب فردا به فینال نرسیدیم/ تیم ملی فوتبال ایران با تمام وجود بازی خواهد کرد

ساعت: 20:24
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784597

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچکس نمی تواند بگوید بازی با سوریه در اردن بازی آسانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماریو تات در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: فردا یک بازی دیگر داریم. پس از پایان دور، اکنون باید از دور اول روی مسابقه کار کنیم. در دور اول عملکرد خوبی داشتیم اما فردا بازی سختی با سوریه در اردن خواهیم داشت. می دانیم که مقابل این تیم کار آسانی نداریم و تمام تلاش خود را برای پیروزی و ادامه روند شکست ناپذیر خود انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان با انضباط، اشتیاق و انرژی 100 درصد وارد زمین شوند، مطمئنم می توانیم این مسابقه را با موفقیت پشت سر بگذاریم. هیچکس نمی تواند بگوید بازی با سوریه در اردن بازی آسانی خواهد بود.

AFC به برتری آماری ایران نسبت به سوریه اشاره می کند

سرمربی تیم ملی درباره غیبت اسکوچیچ گفت: این اولین بار نیست که سرمربی می شوم. در بازی با سوریه به دلیل بیماری اسکوچیچ، میلیت فنی تیم همراه من در زمین بود. مطمئناً در این دیدار رابطه روحی و جسمی خوبی با سرمربی تیم خواهیم داشت. ما این رابطه نزدیک را حفظ می کنیم.

تات در خصوص بازیکنی که در غیاب مهدی طارمی به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کند، گفت: شاید پاسخی که می دهم برای شما کمی ناامید کننده باشد. چون در سوال شما “اگر” و “اما” زیاد بود. هنوز به 100 درصد برای ترکیب فردا نرسیده ایم. چیزی که ما از آن مطمئن هستیم این است که فردا هر بازیکنی که چه به عنوان بازیکن کلیدی و چه به عنوان ذخیره به زمین می آید، با تمام وجود بازی می کند. اگر به یاری خدا موفق به پیروزی در دیدار فردا شویم، گام بلندی در جهت هدف سال آینده که حضور در جام جهانی قطر است، برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید