برای تغییر برنامه لیگ دعا کردیم اما نتیجه نداد / فدراسیون فوتبال با پرسپولیس همکاری نمی کند

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785542

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برنامه ریزی مسابقات با ما همکاری نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی پرسپولیس مقابل رفسنجان کپر گفت: در مجموع بازی جذابی بود و هر دو تیم بازی دیدنی و خوبی را به نمایش گذاشتند. می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و کارمان را راحت کنیم اما نتوانستیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حریف هم بازی هجومی و خوبی انجام داد. در مجموع بازی برای تماشاگران راحت بود و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، شرایط برایمان خیلی بهتر می‌شد چون موقعیت‌های خوب و موقعیت‌های زیادی در ایستگاه داشتیم. موقعیت های زیادی در زمین حریف داشتیم، دیدار سختی برای هر دو تیم بود و خدای نکرده در بازی بعدی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. راه سختی در پیش داریم و تنها چیزی که می تواند به ما کمک کند حمایت و دادن انرژی مثبت به تیم است.

سرمربی پرسپولیس درباره پنالتی این تیم و اینکه آیا حرکت داود نوشی صوفیانی مقابل عیسی القطر پنالتی است، گفت: وقتی چنین صحنه ای رخ می دهد و دروازه بان بی خیال می شود، قطعا پنالتی است، دیگر چه بگویم؟

گل محمدی در خصوص ارزیابی خود از جایگاه تیم مس در ادامه رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: اگر مثل امروز در همه مسابقات با جان و دل بازی کنند می توانند جزو 5 یا 6 تیم برتر لیگ باشند. . در مسابقات قبلی که از مس دیدیم این تیم کیفیت پایین تری داشت، تیم هایی که مقابل پرسپولیس هستند با 200 درصد قدرت بازی می کنند، مس هم خوب بازی کرد، بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند اما ما هم مشکل داشتیم.

وی افزود: هیچ تمرینی با تیم های ملی خود نداشتیم. متاسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ بسیار فشرده بود. حتی برای بازیکنان ملی هم این برنامه خطرناک است. دلیل این برنامه ریزی را نمی دانم اما مطمئنم هر تیمی جای پرسپولیس را می گیرد. یک روز اوضاع را جابجا کنید چون ما سه بازیکن در تیم ملی داشتیم و اکثر بازیکنان تیم ملی پرسپولیسی بودند.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: آنها بعد از بازگشت از تیم ملی با ما تمرین نکردند. وحید امیری حتی درد عضلانی داشت. ترابی و سرلک برای تیم ملی بازی نکردند و با ما تمرین نکردند. تعامل باشگاه ما و تیم ملی یک طرفه شده است و این تعامل فقط توسط پرسپولیس ارائه می شود. متاسفانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برنامه ریزی مسابقات همکاری نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین بازیکنان ما در تیم ملی حضور دارند همچنین وحید امیری در دو بازی اخیر بهترین بازیکن تیم ملی بود. چرا از او که یکی از بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی است استفاده نکنیم؟ امیدوارم سهیل مهدی پاسخ قانع کننده ای به این سوال داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط میزبانی از تیم مس رفسنجان در سرچشمه توضیح داد: از رفسنجان به سرچشمه آمدیم. زمین بازی بد نبود و در کل خوب بود. مشکلات زیرساختی زیادی در فوتبال ما وجود دارد، اما باید با این موضوع کنار بیاییم و آن را رد کنیم.» البته باید یک تصور اساسی از امکانات و زیرساخت های باشگاه ها وجود داشته باشد، متأسفانه سال به این مشکل توجهی نمی شود. بعد از سال و وضعیت بدتر می شود.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و درخواست گابریل کالدرون برای پرداخت این مبلغ گفت: این سوال را باید از باشگاه بپرسید. حدود 10 روز بازیکن خارجی گرفتیم اما به دلیل بسته بودن پنجره نمی توانیم از بازیکنانی که آنها باید مسئولیتشان را بپذیرند استفاده کنیم. متاسفانه تا دیروز اتفاق خاصی نیفتاد و فکر نمی کنم امروز اتفاق خاصی افتاده باشد. اما در این مورد باید از صدری بپرسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید