برای تغییر زاویه پرتاب موشک ها کافی است

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794551

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در حاشیه آخرین مرحله رزمایش پیامبر اعظم (ص) هدف از برگزاری این رزمایش را پاسخگویی به آخرین تهدیدات رژیم صهیونیستی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین مرحله رزمایش مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان پیامبر اعظم 17 با شلیک همزمان 16 فروند موشک بالستیک به یک هدف از پیش تعیین شده امروز (جمعه 3 دی ماه) در جنوب کشور برگزار شد. از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مانند سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش از قبل برنامه ریزی شده بود اما تهدیدات متعدد و توخالی مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر منجر به برگزاری این رزمایش شده است. لحظه‌ای و یکی از موفق‌ترین رزمایش‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بوده است.

وی افزود: همانطور که تصاویر در سراسر جهان نمایش داده می شود، انواع موشک ها از جهات مختلف اما با هدف مشخص به طور همزمان و دقیق مورد اصابت قرار می گیرند و هدف مورد نظر را در فاصله بسیار دور به طور کامل منهدم می کنند. این بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران است. یعنی 16 موشکی که به طور همزمان به هدف اصابت می کند، قسمت کوچکی از صدها موشکی است که می تواند به طور همزمان هر هدفی را که کشور قصد دارد با آن بجنگد و به ایران حمله کند، مورد اصابت قرار داده و کاملا منهدم کند.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه نیز گفت: این رزمایش به ویژه مرحله پایانی آن پیام بسیار روشنی دارد و هشداری جدی، واقعی و میدانی به تهدیدات مقامات صهیونیستی است که مراقب آنها باشند. اشتباهات و خطاها.» اگر اشتباه کنند، دستشان را قطع می کنیم.

وی ادامه داد: فاصله عملیات واقعی تا رزمایش میدانی ما به سادگی زوایای پرتاب را تغییر می دهد. پس مراقب گفتار و حرکات آنها باشید. علاوه بر این هشدار جدی، از دیگر اهداف رزمایش، آزمایش سامانه‌های موشکی دقیق‌تر و مدرن‌تر فرماندهی نیروی هوافضای سپاه و پرتاب‌های همزمان به سمت هدف یگان شبیه‌سازی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید