پرتاب موشک به اسکالان اشغالی؛ دوران صلح رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876892

کارشناسان فلسطینی تاکید می کنند که شلیک موشک مقاومت فلسطین به شهر عسکلان اشغالی نشان می دهد که دوران صلح صهیونیستی به پایان رسیده و تمام جبهه های فلسطین از نظر مقاومت یکسان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جنگنده های موقت صهیونیستی صبح امروز شنبه چندین منطقه در امتداد مرزهای شرقی نوار غزه را بمباران کردند. این اقدام که صهیونیست ها می گویند در پاسخ به شلیک موشک از غزه به شهر اشغالی عسکلان است.

شلیک موشک از غزه که ساعاتی پس از شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت صهیونیستی فلسطینی رخ داد، پیام های زیادی را به تل آویو ارسال کرد. از جمله اینکه مقاومت کمتر از معادله عملیات شمشیر قدس نخواهد بود و همه جبهه های عملیاتی را متحد می کند.

مومن مک داد، کارشناس صهیونیستی فلسطینی به پایگاه خبری فلسطین تودی گفت: بین رویدادهای امروز نوار غزه و حوادث شهر جنین و اردوگاه آن در روز جمعه ارتباط روشنی وجود دارد. «پیام مقاومت روشن است که مقاومت راه و زمان درست واکنش را مشخص خواهد کرد.

مومن در ادامه گفت: شلیک موشک از غزه، دولت نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد. او ساکت نخواهد شد.

وی افزود: این حمله موشکی ثابت کرد که مقاومت تعیین کننده زمان پاسخگویی به رژیم صهیونیستی است. دولت صهیونیستی در حال حاضر با درگیری های عمیق سیاسی و بحران های داخلی مواجه است.

این کارشناس فلسطینی معتقد است: اگر گروه های مقاومت در برخی موارد در برابر حملات صهیونیست ها سکوت کرده اند، این نشانه ضعف نیست، بلکه نشان دهنده آمادگی و برنامه ریزی است. بنابراین غزه آماده حمایت از معادله قدس است. معادله ای مبتنی بر وحدت و پیوند همه جبهه های فلسطین. شلیک موشک اسکالان نیز ثابت کرد که این معادله به قوت خود باقی است.

دوران صلح رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است

حسن لافی، کارشناس صهیونیست می گوید: رویدادهای صبح امروز در نوار غزه نشان داد که تلاش ها برای کنترل غزه با اقدامات انجام شده در دیگر جبهه ها، به ویژه در کرانه باختری و اردوگاه جنین، و آنچه اسرائیل آن را عصر می نامد، فاصله دارد. او آرام به یاد آورد، تمام شد.

لوفی گفت: آرامشی که پس از مراسم رژیم صهیونیستی به نام راهپیمایی پرچم به وجود آمد به تدریج از بین می رود. از این رو حوادث امروز سرآغاز اتحاد همه جبهه ها در فلسطین است. بنابراین، حوادث جنین، قدس و سرزمین های اشغالی غزه را تحت تأثیر قرار می دهد و تل آویو دیگر نمی تواند فشار خود را بر جبهه فلسطین متمرکز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید