برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تلاش خواهیم کرد



رئیس دفتر سیاسی حماس:

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما از همه ابزارها برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی پناهمان استفاده خواهیم کرد.

ما تلاش خواهیم کرد ماشین کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را متوقف کنیم

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش خبرگزاری فلسطین، شهاب اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش حماس وی در برخی اظهارات از روحیه مثبت و مسئولیت پذیری و تلاش های میانجی ها برای توقف تجاوز به غزه و رفع محاصره این منطقه و پناه دادن به مردم و بازسازی آن قدردانی کرد.

وی در عین حال تاکید کرد که مقاومت در برابر چیزی کمتر از آتش بس کامل و عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از غزه و بازگرداندن پناهندگان و اسکان آنها آنها را راضی نمی کند.

حنیه ادامه داد: اجرای تبادل اسرا باید به گونه ای باشد که اسرای قدیمی فلسطینی آزاد شوند و این موضوع یکی از مهمترین اهداف مذاکرات است.

رهبر جنبش حماس ابراز داشت: این جنبش با مسئولیت پذیری با این مذاکرات تعامل می کند و فداکاری های ملت و دستاوردهای مقاومت در این عرصه را نادیده نمی گیرد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: ما به هر طریقی تلاش خواهیم کرد تا ماشین کشتار رژیم صهیونیستی را علیه مردم بی پناهمان متوقف کنیم.

پیش از این رژیم صهیونیستی پاسخی مبهم و بدون زمان و تضمین مشخص در خصوص آتش بس و تبادل اسرا داده و خروج نظامیان صهیونیست از مناطق مسکونی غزه و تبادل کامل اسرا را رد کرده بود.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.