برای حمایت از کسب و کار، زمان صدور نمادها را به چند ساعت کاهش دهید

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786450

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: برای حمایت از کسب و کار، زمان صدور نماد را از 5 روز به چند ساعت افزایش دادیم و روند صدور کارت بازرگانی را به بازار ارائه کردیم. نقطه مطلوب با تلاش زیاد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رهبری، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت در نشست خبری با موضوع رتبه بندی کسب و کار اینترنتی، با اشاره به پیگیری های اخیر مجلس و اقتصاد برای ارتقا و بهبود کسب و کار، گفت: مشکل به خوبی شناسایی شده است. اما خوب تجزیه و تحلیل نشده است.

وی افزود: برای حمایت از کسب و کار، زمان صدور نماد را از 5 روز به چند ساعت افزایش دادیم و با تلاش فراوان فرآیند صدور کارت بازرگانی را به نقطه مطلوب رساندیم.

رهبری گفت: در این تصویر بدون ستاره محدودیت داریم که نامزد می تواند کمتر از 10 دقیقه زمان ببرد که یک نفر می تواند 50 تراکنش با سقف 50 میلیون تن داشته باشد و اگر بیشتر از این حد باشد موظف به رسیدگی است. آن را ظرف ده روز. “تصویر را با ستاره بگیرید.

وی ادامه داد به طور کلی هم شناسایی مشکل و هم تحلیل مشکل و سپس طراحی راه انجام می شد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: در خصوص نظام کلی تجارت و اختلافات موجود با سامانه کلی گمرکی وزارت اقتصاد، اخیراً و نهم آبان ماه معاون اول رئیس جمهور مصوبه ای را به تصویب رساند. تقریباً 70 بند به آژانس‌های حل‌وفصل مختلف چالش، آنها اعلام کردند که در نهایت کل سیستم معاملاتی به نقطه تکامل خود خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس جلساتی که در حال انجام است پیشرفت خوبی است اما چالش های اصلی همچنان پابرجاست. البته وزیر اقتصاد نماینده ویژه ای در این زمینه تعیین کرده است اما هنوز به موضوعات اصلی و چالش برانگیز نرسیده ایم. با این حال امیدواریم هر چه زودتر این چالش ها برطرف شود.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید