برای دیدار با تایلند تمرینات ویژه ای خواهیم داشت


ساعت: 22:24
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880343

سرمربی تیم ملی والیبال دختران با اشاره به اینکه کادر فنی خواهان برگزاری دیدار تدارکاتی با ازبکستان است، گفت: با توجه به تحلیلی که از تایلند داریم ترجیح دادیم به جای بازی دوستانه فردا تمرینات اختصاصی تری انجام دهیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پدیده بلوری زاده پس از اولین تمرین تیم ملی جوانان ایران در نورسلطان قزاقستان در خصوص تمرینات و آمادگی بازیکنان گفت: اولین تمرین خود را در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا برگزار کردیم. سالن برای آشنایی با فضا. بیایید این سالن را داشته باشیم. سالن دانشگاه نورسلطان نظربایف به شکل ورزشگاه نیست و بیشتر شبیه دانشگاه است، اما از نظر تجهیزات بسیار خوب بود.

وی افزود: سالن نوساز این دانشگاه دارای نور بسیار خوب و سقف بسیار بلندی است و این یک امتیاز بزرگ برای تیم ایران است. کفپوش و همه توپ ها نو بود. بازیکنان در این تمرین احساس راحتی کردند و به خوبی سرویس دادند و دریافت کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران گفت: از آنجایی که تیم ملی ساعت ها سفر کرد، سعی کردیم تمرینات پرفشاری نداشته باشیم و بازیکنان زیادی را از زمین خارج نکنیم. اکثر تمرینات قدرتی ایزومتریک برای به دست آوردن مقداری فعال سازی عضلانی بود.

وی ادامه داد: در تمرینات بازی سه بر سه انجام دادیم. چون نمی خواستیم پرش های سخت زیادی داشته باشند. ملی پوشان پشت خط اسپک های بیشتری را تمرین کردند و سپس با حمله رو به جلو سرویس گرفتیم.

بلوری زاده درباره جلسه امروز کادر فنی که پیش از تمرین ملی پوشان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه درباره تقسیم وظایف و همچنین اجرای تصمیمات آنالیز بازی برای بازیکنان بحث شد. خبر خوب این است که بازیکنان بعد از تمرین سخت در تهران احساس سبکی زیادی داشتند و تمرین امروز یک ساعت و نیم برای آنها روان و آسان بود.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی تیم ملی جوانان می خواست در دیداری دوستانه با ازبکستان برگزار شود، گفت: با آنالیزی که از تایلند داشتیم ترجیح دادیم فردا (یکشنبه 21 تیرماه) تمرین اختصاصی تری انجام دهیم. زیرا به نفع تیم خواهد بود.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا با حضور 9 تیم از 22 تا 30 تیرماه برگزار می شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که برای ششمین بار در این مسابقات شرکت می کند با تیم های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی همگروه است و در اولین دیدار به مصاف تایلند می رود.

دیدگاهتان را بنویسید