برای موفقیت باید سخت بازی کنیم


ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837362

فولاد خوزستان فردا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: بازی بسیار سخت و مهمی در پیش داریم و به نوعی دربی داریم. فولاد تیم بسیار خوبی است و نماینده کشورمان در آسیا محسوب می شود و خدا را شکر که در گروه خود به صدر جدول صعود کرد و این موفقیت را به نکونام تبریک می گویم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی اول آخرین بازی را در اهواز انجام دادیم و تا دقیقه 90 هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند. می دانیم با چه تیم باهوشی بازی می کنیم و بچه ها را برای این بازی آماده کردیم. وقتی یک روز بازی ما با شهر هودرو عقب افتاد، یک روز بهبودی ما عقب افتاد، اما خوشبختانه بچه ها را برای این بازی آماده کردیم. بچه های ما می دانند که این بازی چقدر برای آبادان مهم است. امیدوارم مسئولان استان با توجه به زمان برگزاری مسابقه اجازه حضور هواداران را بدهند.

سرمربی صنعت نفت گفت: فکر می کنم این دیدار 100 دقیقه طول بکشد. ما شیدایی زیادی در تحلیل این بازی داشتیم حتی بیشتر از استقلال و پرسپولیس چون تجربه بازی تیم های نکونام با تیم های دیگر نشان می دهد که باید بدون اشتباه بازی کنیم. امیدوارم هر تیمی که بیشتر تلاش می کند بتواند بهای زحماتش را بگیرد. 3 امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم است. امیدوارم به این مهم برسیم.

منصوریان با اشاره به غایبان تیمش گفت: حامدی فر را به دلیل پنالتی و بختیاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. محمود مطلق هم تصمیم نگرفته و نمی دانیم باید بازی کنیم یا نه، اما بقیه بازیکنان سالم هستند.

وی با بیان اینکه برخی از مسابقات در استان خوزستان با حضور هواداران برگزار می شود و برخی دیگر برگزار نمی شود، ادامه داد: تاکنون هوادار در ورزشگاه نداشته ایم و فکر می کنم اداره بهداشت و مسئولان عالی رتبه شهرستان اجازه دهند. ما می توانیم 2000 هوادار داشته باشیم و این خیلی خوب خواهد بود.» با این حال تصمیم نهایی با شورای امنیت و استاندار است.

نکونام: برای موفقیت باید سخت بازی کنیم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خوشحالی خود را از حضور هواداران در ورزشگاه ها اعلام می کنم. از حضورشان در بازی هفته گذشته قدردانی می کنم، همه می دانیم که فوتبال بدون هوادار چقدر بیهوده است. هفته گذشته توانستیم از حضور آنها استفاده کنیم. با توجه به این شرایط اقتصادی و فشاری که روی مردم برای زندگی وجود دارد، می دانیم که آنها چه فداکاری بزرگ و فداکارانه ای انجام می دهند تا به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند.

وی افزود: متاسفم که کاری از دست ما بر نمی آید. ما فقط می توانیم تلاش کنیم و در زمین سخت کار کنیم تا بهترین عملکرد را به دست آوریم. خوشبختانه در این سه سال توانستیم با عملکرد خود آنها را خوشحال کنیم اما نمی توانیم کمکی به آنها کنیم. امیدوارم مسئولان کشور مراقب مردم و کسانی باشند که در این فشار زندگی می کنند.
رئیس فولاد گفت: من در مورد سیاست صحبت نمی کنم و دوست ندارم در مورد سیاست صحبت کنم. اما باید بگوییم مردم نگران و ناراحت هستند که انشالله مسئولین برای داشتن زندگی خوب و آسوده تلاش کنند. حالا سخت است بگوییم با فوتبال می توانیم شادی مردم را برگردانیم. واقعاً آنقدر دردسر و مشکلات دارند که کار را برایشان سخت می کند. امیدواریم حضورشان باعث شود تا ۲ تا ۳ ساعت در زندگی رنج خود را فراموش کنند. خداوند زندگی خوبی داشته باشد.

نکونام با اشاره به بازی فردا گفت: با تیم خوب و قابل احترام نفت آبادان بازی می کنیم. آنها بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند. به شهری می رویم که همه طرفدار این تیم هستند. طرفداران خوب و گرمی دارند. در خوزستان همه هواداران به خوبی از تیم خود حمایت می کنند و صمیمی هستند. دیدار فردا در آبادان می تواند شرایط جدول دو تیم را تحت تاثیر قرار دهد. به خصوص برای ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم. باید خیلی مراقب و هوشمند باشیم تا مثل هفته گذشته سه امتیاز را از دست ندهیم. این اتفاق در دقیقه 85 بازی با یک اشتباه بسیار ساده و کودکانه رخ داد.

وی افزود: برای کسب حداکثر امتیاز در بازی فردا باید متمرکز بازی کنیم. حریف ما تیم محترمی است. آنها بازیکنان جوان و با تجربه خوبی دارند. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و هر تیمی شایسته موفقیت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید