برای کسب مدال طلا رقابت سختی خواهیم داشت


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910110

ملی پوش کشور به ما گفت: با توجه به اینکه بازی های آسیایی در پیش است، مسلماً ورزشکاران با آمادگی بالایی به این دیدار خواهند آمد و رقابت سختی در پیش داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین محمودپور ملی پوش قایقرانی کشور که در آخرین رقابت های خود در مسابقات جهانی چک به مقام چهاردهم جهان دست یافت در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی را تشریح کرد. مسابقات قهرمانی: الان یک سال است که تمرینات خود را در اردوهای ملی به طور مستمر دنبال می کنیم، مرحله به مرحله تمرینات خود را بهتر کرده ایم و اکنون به 90 درصد تمرینات خود رسیده ایم.
وی ادامه داد: دو هفته تا مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند فرصت داریم و با این فرصت بقیه تمرینات خود را در مرحله سرعت دنبال می کنیم و تست های نهایی برای آمادگی کامل برای مسابقه آغاز می شود.
ملی پوش کشور در خصوص برگزاری جام ملت های آسیا به میزبانی تهران به ما گفت: با توجه به اینکه جام ملت های آسیا قبل از جام جهانی در جمهوری چک برگزار شد، برنامه ریزی کاملی برای این مسابقات نداشتیم و بیشتر روی سرعت تمرکز کردیم. مرحله آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به آن نگاه کردیم. حضور تیم های عراق، پاکستان و هند در این مسابقات باعث شد تا آن مسابقات باکیفیت باشد و جدای از کسب نتایج خوب در این مسابقات، با آمادگی خوبی به جام جهانی نیز راه پیدا کنیم.
وی در خصوص رقبای ایران در مسابقات پیش رو گفت: ماه گذشته که در جام جهانی بودیم کشورهای عراق و ژاپن نیز در این مسابقات حضور داشتند و در سطح بالاتری از آنها قرار داریم اما باید دید که امسال در مسابقات قهرمانی آسیا، سایر رقبا در چه سطحی حضور خواهند داشت؟
محمودپور در پایان افزود: تیم های چین، هند و ازبکستان رقبای هستند که هر فصل روی سکو حضور دارند و با توجه به اینکه بازی های آسیایی نیز در پیش است، قطعا با آمادگی بالایی در این رقابت ها حضور خواهند داشت و شرایط سختی خواهیم داشت. رقابت.

دیدگاهتان را بنویسید