برخورد با سارقان کارخانه قند یاسوج / تپه دم دم مالی سروک نیازمند مدیران توسعه است + فیلم

ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786062

نشست خبری بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه فتح با تاکید بر ورود و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی برای واگذاری زمین های تپه دلی مالی در سروک یاسوج و تامین زیرساخت های غیرنظامی گفت: سارقان کارخانه قند یاسوج باید درمان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ؛ مسعود پرخیزگاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تپه دم مالی شهرستان سروک بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار می کنیم. رسانه ها در مکانی که همواره مورد توجه دانشجویان بسیجی است.» بودند.

وی گفت: مطالبه گری یکی از برنامه های جدی دانشجویان است. اینجا تپه دامالی است که 27 سال پیش همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب قرار بود 2500 خانه برای نیازمندان در کشور ساخته شود. قرار بود 230 خانه برای نیازمندان در این منطقه سکنی داده شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه فتح با اشاره به اینکه؛ بعد از 27 سال هنوز کاری انجام نشده است و جوانانی که در آن زمان قرار بود میزبان باشند الان پیر شده اند و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

پرخیزگری گفت: تنها یک خانه در این سایت ساخته شده و باید زیرساخت های کاری سایر مالکان نیز فراهم شود. سوال مهم این است که چرا بنیاد مسکن مشکلات راه را حل نمی کند؟ وزیر امور زیربنایی آب و گاز نباید در این مکان برق بدهد.»

وی گفت: 27 سال بلاتکلیفی مایه شرمساری مسئولان ما است که دستور رهبر معظم انقلاب همچنان پابرجاست، قوه قضائیه وارد شده و کمک کرده است، اما باید بیشتر کمک کنند.

پرهیز از مواردی بود که مخالفان محلی به آن اشاره کردند و گفت: کاستی های بنیاد مسکن در اجرای این موضوع قابل مشاهده است و کار جدی انجام نشده است. هیچ زیرساختی در این مکان وجود ندارد که مردم بتوانند خانه بسازند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان از اجرای 18 برنامه برای نمایه سازی هفته بسیج دانش آموزی در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: طرح دیگری که همواره مورد توجه دانشجویان بوده و تا حدودی موفق بوده است، اما با بازگشت کارگران شرایط مساعد است. کار کردن”

وی افزود: بسیاری از قطعات کارخانه قند یاسوج به سرقت رفته است و انتظار داریم افرادی که این وام را تحویل داده اند مورد بررسی قرار گیرند و منتظر رسیدگی دستگاه قضایی به این موضوع هستیم.

وی در خصوص پروژه هایی که اکوسیستم را متحول می کند، گفت: انتظار داریم کارکنان شفاف باشند. آنها باید در مورد مزایا و معایب پروژه ها صحبت کنند. اگر مشکلی هست باید دلیل بیاورند و مخالفان را قانع کنند. “

خبرنگار: داویدیان مفرد
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید