برخورد با نانوایی ها با پرداخت معوقه و کاهش قیمت / گرانی نیازهای اولیه مردم عامل افزایش مصرف نان + تصاویر

زمان: 14:31
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778876

در جلسه تعاملی بین مسئولان و واحدهای نانوایی شهر لنده مشکلات و چالش های موجود در زمینه آرد و نان در شهر مورد بحث قرار گرفت و بر همکاری قانونی با نانوایان متخلف تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، در نشست تعاملی فرماندار ، سران بخش ، اداره سکوت ، پلیس ، با واحدهای نانوایی شهر لنده ، مشکلات و چالش های منطقه آرد و نان در شهر مورد بحث قرار گرفت.

سیدیاسین علویان نماینده صمت در لند در ابتدای این نشست با تقدیر از زحمات نانوایان که بیشترین سهم را در ارائه خدمات به شهروندان دارند، گفت: وزن اعلامی چانه تافتون 220 گرم و 180 گرم است. لواش باید با هنجارهای مصوب تهیه و پخته شود.

وی افزود: از این تاریخ به بعد ، تحویل نان فقط با کارت بانکی به شهروندان و قرار دادن دستگاه کارت خوان در نانوایی ها ضروری است ، زیرا معاملات و میزان فروش آرد مبنای تعیین سهمیه آرد است. “

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لنده نیز گفت: در جریان بحث کمی آرد در شهر وجود داشت. در چند روز گذشته ، ما بیشترین حمله را به عملکرد کارکنان در فضای مجازی و فضای واقعی هنگام بحث تحویل و توزیع آرد داشته ایم. آنها آینده نگری برای تحویل آرد خود نداشتند یا کارخانه آرد تعطیل شد.

af1f578e a23d 4856 b55d 58546834f6ac خبر خاکستری

وی گفت: بیش از چند خودرو سایپا مشغول حذف آرد از شهر هستند که در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفته است و این موضوع مهم در دستور کار مهم پلیس و امنیت و اطلاعات قرار گرفته است.

موسوی نسب گفت: نیروی انتظامی با متخلفان در رسیدگی به جرایم مربوط به مطالبات عمومی شهروندان برای فروش آفلاین آرد در شهر لند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

9b33e639 50a5 4e04 8821 3db721528048 خبر خاکستری

فرماندار لنده با اشاره به مشکلات نانوایی ها و مطالبات شهروندان گفت: توجه به مشکلات نانوایی ها یکی از مهمترین دغدغه های روزمره است چرا که نقش موثری در تامین نیازهای اولیه مردم دارند. “

وی افزود: سهمیه ماهانه آرد لنده بیش از 2500 کیسه است که می تواند نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی خدمات شهروندان داشته باشد.

تورج رزمجو گفت: ما انتظار داریم نانوایی های شهر طبق برنامه پخت و میزان آرد تنظیم شده در طول روز به گونه ای فعالیت کنند که ضمن ارتقاء کیفیت نان ، به گونه ای برنامه ریزی شود که سهمیه در ساعات معینی تنظیم شود “

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: نانوایی ها باید آرد و شرکت حمل و نقل را در زمان مقرر پرداخت کنند تا زمان تعطیلی کاهش یابد.

e4336289 4b31 4ee8 a6cd 35a1fb32205e خبر خاکستری

وی همچنین گفت: از حضور تمامی نانوایانی که بیشترین نقش را در تامین تسلط مردم دارند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم و از شما انتظار داریم برای ارتقای کمی و کیفی نان تلاش مضاعف کنید.

عادل مرادی کارشناس اقتصادی سرزمین سرزمین گفت: تلاش شبانه روزی همه شما برای تسلط شهروندان موضوع مهمی است.

وی افزود: تقویت نظارت بدون هیچ گونه امتیازی صورت می گیرد و با عزم کامل در این زمینه با آن برخورد می کنیم و در صورت بسته شدن اختیاری بلوک نان از سهمیه صرف نظر می شود.

کارشناس اقتصاد شهرستان لند گفت: پخت نان به صورت شبانه روزی افتخار نیست ، اما پخت در تمام روزها و ساعت ها مهم است و امیدواریم بر این امر تأکید شود.

آیت الله نادری نماینده نانوایی های لنده با اشاره به مباحث مفصل گفت: بحث وزن نان که باید 220 گرم باشد با این وزن امکان پذیر نیست ، زیرا وزن آن در مقایسه با نان بسیار زیاد است.

وی افزود: چرا کارخانه های آرد در روزهای خاصی در پایان ماه تعطیل هستند و همه نانوایی ها هزینه های آرد خود را هر 10 و 25 ماه پرداخت می کنند اما در پایان ماه کارخانه آرد ندارد.

db015583 b60e 41d4 8608 61295990d865 خبر خاکستری

سخنگوی نانوایان لنده گفت: دلیل استفاده بیش از حد از نان در نیازهای روزانه مردم افزایش قیمت کالا و کاهش قدرت خرید مردم است و این موضوع باعث افزایش تقاضا برای نان می شود. “

در ادامه صمد محمدی نماینده اتاق اصناف شهرستان لنده نیز گفت: تمرکز حمله به نان در ساختمان های بلندمرتبه مرکز شهر زیاد است و انتظار داریم به این مهم رسیدگی شود.

سید مزید قدسی گفت: “هر یک از نانوایی های ما بیش از 20 سال سابقه کار دارند و در 3 سال گذشته هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم ، در حالی که قیمت دستمزد ، اجاره ، بیمه و سایر هزینه ها و آب و برق چندین برابر است. .

وی افزود: نانوایان در صبح های سرد زمستان و تابستان های گرم به فکر مشتریان خود هستیم و وجدان داریم که شخصی دست خالی و بدون دریافت نان و دست به خانه می آید و این شکنجه برای ما غیر قابل جبران است.

نماینده نانوایی گفت: تمام تلاش ما ارائه آرد ، پخت و خدمات رسانی به مردم شهر است و در این زمینه به حمایت همه جانبه نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید