برخورد با «گرد و غبار» سرخس ها باید تسریع شود/ سلامت مردم خط قرمز قوه قضائیه


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811715

رئیس شورای صیانت از حقوق خزانه داری سرخس:

جهانی با تاکید بر اینکه مبارزه با ریزگردها در شهرستان سارا باید تسریع شود، گفت: تا یک ماه آینده نتایج اقدامات دستگاه های متولی تامین اعتبار برای مقابله با ریزگردها و آنچه را که باید انجام شود را به اطلاع مردم شهرستان خواهیم رساند. آنها در این زمینه انجام داده اند.» حقوق عمومی باید احیا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جهانی، رئیس قاضی سرخس در گفتگو با صبح توس از بحرانی شدن موضوع گرد و غبار در سرخس خبر داد و گفت: برای جلوگیری از چرای دام و تجاوز در بستر رودخانه ها و مسیل ها به این سوال پاسخ دهیم.

رئیس شورای صیانت از حقوق بیت المال صراط افزود: شورای صیانت از بیت المال.

وی گفت: بحث آب، خاک، زمین و هوای پاک حق استفاده هر شهروندی است و در این مورد قوه قضاییه از حقوق شهروندان سرحسی حمایت می کند.

رئیس قاضی سراس گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان سراس در پایان جلساتی که در شهرستان و استان با موضوع ریزگردها برگزار شد، به دنبال تسریع در مبارزه با ریزگردها است. گرد و خاک.

جهانی گفت: تا یک ماه آینده نتیجه اقدامات اهالی شهرستان را اعلام خواهیم کرد. دستگاه های متولی به ویژه آستان قدس رضوی، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق که برای مهار ریزگردها بودجه داشتند، چه اقداماتی انجام خواهند داد؟

وی ادامه داد: سلامت انسان خط قرمز قوه قضائیه است و متخلفان به منابع طبیعی با تخطی از قانون، بدون بی توجهی با آنها برخورد خواهیم کرد. افرادی که بدون مجوز مراتع را متخلف و تخریب کنند و یا هدف آنها را تغییر دهند قطعا مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای صیانت از حقوق بیت المال دادگستری شهرستان سارا گفت: از آنجایی که زیان های ناشی از تخریب مراتع بر عهده خود مردم است، شهروندان شریف باید به عنوان ناظر دستگاه قضایی فعالیت کنند و به ما کمک کنند که جلوی آن را بگیریم. دلالان مراتع.»

جهانی با بیان اینکه بر اساس اصل 156 قانون اساسی، حفاظت از اراضی ملی و حریم رودخانه ها و حفظ حقوق عامه بر عهده قوه قضائیه است، گفت: بر اساس اصل 156 قانون اساسی، حفظ حریم رودخانه ها و اراضی ملی بر عهده قوه قضائیه است. دستگاه قضایی در این شهرستان رصد می کند و متخلفانی که اقدام به تصرف حریم رودخانه ها یا تخریب مراتع می کنند با دستگاه های متولی برخورد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید