بررسی طرح سازمانی نیروی انسانی آموزش با حضور رئیس سازمان اداری و کار

بررسی طرح سازمانی نیروی انسانی آموزش با حضور رئیس سازمان اداری و کار

رضا حاجی پور در تشریح دستور کار امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با حضور میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد. و جلال محمودزاده طراح یکی از طرح های سازمانی تدارکات و تربیت کادر آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

نماینده مردم آمل در شورای اسلامی افزود: در این نشست مشترک رئیس سازمان اداری و کارگری کشور به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و اعضای کمیته نیز بر رفع نیازهای آموزش و پرورش تاکید کردند. .

وی یادآور شد: تاکید اعضای کمیته بر ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش و آموزش و پرورش توسط نیروهای فعال در آموزش و پرورش از جمله نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی و غیره بود. موسسات انتفاعی و در این راستا طرح ساماندهی، تامین و تربیت کادر آموزشی از سوی وزارت آموزش و پرورش تهیه شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد 2 طرح از کمیسیون در زمینه ساماندهی، تامین و تربیت نیروی آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ به صحن علنی مجلس می رود.

دیدگاهتان را بنویسید