بررسی نتایج بررسی یارانه در نظام حمایتی


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890985

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای درباره امکانات سامانه جدید درخواست از طریق کارت های بانکی خانوار، اطلاعات خودرو و درآمد اعلام کرد: هموطنانی که قبلاً درخواست بررسی تخریب خانوار خود را ثبت کرده اند می توانند از این پس درخواست بررسی کنند. همانطور که نتایج تحقیق را مرور می کنید، اطلاعات مربوط به هر بخش فرعی را دوباره ثبت کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در سامانه جدید همایات که با آدرس اینترنتی http://hemayat.mcls.gov.ir/ فعال است سرپرست هر خانوار می تواند عشر اقتصادی خانوار و توضیح دلیل دریافت یا عدم دریافت را وارد کند. یارانه به همراه اسامی اعضای خانوار خود جهت رعایت همچنین امکان مشاهده اطلاعات کارت شناسایی اقتصادی خانوار در سه قسمت اطلاعات خرید کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت جداگانه و جداگانه و کاربرانی که درخواست می کنند بررسی این اطلاعات، می توانند درخواست خود را در مراحل جداگانه ارسال کنند. برای ثبت نام

از دیگر ویژگی های این سامانه ارائه توضیحات واضح و تکمیلی در مراحل مختلف در مورد منبع داده ها و علت بروز مشکلات احتمالی از دیدگاه کاربر، فراهم نمودن امکان ثبت شرایط خاص مانند بیماران خاص یا معلولین است. در بخش ثبت درخواست بررسی و البته استانداردهای امنیتی برای حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن اطلاعات کاربر کاملا رعایت می شود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این اطلاعیه از هموطنانی که قبلاً درخواست بررسی تخریب خانوار خود را ثبت کرده اند دعوت کرد تا نتیجه بررسی ها را بر اساس اطلاعات به روز تولد اقتصادی خانوار مشاهده کنند. گواهی به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov .ir ref. با این توضیح که برای خدمت رسانی بهتر به سرپرستان خانوارهایی که آخرین رقم کد ملی آنها زوج است در روزهای زوج و سرپرستان خانوارهایی که آخرین رقم کد ملی آنها عدد فرد است می توانند در روزهای فرد به این سایت مراجعه کنند.

سایر هموطنان نیز می توانند از روز شنبه پنجم شهریور ماه بدون محدودیت زمانی برای مشاهده اطلاعات عشریه، شناسنامه اقتصادی و درخواست بررسی ثبت نام با سامانه پشتیبانی تماس بگیرند.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، لازم به ذکر است سامانه فعال پیش از این تنها قادر به دریافت درخواست بررسی اجمالی از شناسنامه اقتصادی کشور بوده است. خانوار بدون ارجاع به زیربخش مورد نظر، در حالی که در سامانه جدید با پشتیبانی افراد می‌توانند اعتراض خود را به هر بخش با داده‌هایی مانند اطلاعات خودرو، اطلاعات تراکنش‌های بانکی و … ثبت کنند. به طور جداگانه و درخواست بررسی، که به دقت بیشتر فرآیند پردازش و تصمیم گیری کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید