تخریب جامعه برای دریافت یارانه حمایتی چیست؟

تخریب جامعه برای دریافت یارانه حمایتی چیست؟

روز جدید : بر اساس آخرین آمار 78 میلیون و 352 هزار و 856 نفر یارانه نقدی و 60 میلیون نفر یارانه معیشتی پرداخت شده اند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه ها و با استفاده از بانک اطلاعاتی بهزیستی ایران، در زمستان سال گذشته بر اساس لایحه بودجه سال 1401 موظف شد درآمد تمامی خانوارهای یارانه ای را ظرف مدت 3 ماه با شاخص های معتبر طبقه بندی کند. ثبت نام مطمئن باید یارانه نقدی و طرح های معیشتی خانوارهای پردرآمد را حذف کند تا عواید حاصله صرف پرداخت یارانه حمایت از اقشار آسیب پذیر با اولویت خانوارهای تحت پوشش و موسسات حمایتی شود.

پایگاه استخراج فرصت های مالی ایرانیان

پایگاه رفاهی ایرانیان به منظور ایجاد رفاه و هویت اقتصادی افراد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده و بر اساس اطلاعات دهک های ثروتمند و کم درآمد را شناسایی و اطلاعات این سامانه را تحلیل می کند. مسائل دیگر گنجانده شده است.

بر اساس آخرین آمار 78 میلیون و 352 هزار و 856 نفر یارانه نقدی و 60 میلیون نفر یارانه معیشتی دریافت کرده اند.

پایگاه اجتماعی ایران مدام به روز می شود

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مساعدت نمایندگان مجلس در قانون برنامه بودجه، تمامی دستگاه هایی که مشمول ماده 29 برنامه ششم توسعه بودند موظف به همکاری هستند.

به گفته ابوحمزه، پایگاه های اطلاعاتی قرار نیست دوباره پر شوند، بلکه دائماً به روز می شوند.

لیست جدید استعمار زدایی به سازمان هدفمندسازی یارانه ها ارسال شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل 95 درصد پایگاه اجتماعی ایران خبر داد که 5 درصد آن به دلیل عدم اتصال برخی دستگاه ها به این پایگاه است. به سازمان های هدف یارانه فرستادیم.

به گفته عبدالملکی، تغییر در نظام یارانه ها باعث بهبود نرخ فقر در جامعه می شود، زیرا دهک های پایین تر پول بیشتری دریافت می کنند، بنابراین رسیدگی به فقرا بهتر خواهد بود.

سه دهک اول 400 هزار تن یارانه می گیرند

در نهایت دیشب رئیس جمهور اعلام کرد که برای سه دهک اول 10 دهکی به ازای هر نفر 400 هزار تومان در ماه و در دهک چهارم به بعد هر نفر 300 هزار تومان توزیع می شود.

10 درصد جمعیت نیاز به حمایت دولتی دارند

به گفته وزیر اقتصاد، 30 درصد جمعیت کشور 400 هزار تن و 60 درصد دیگر 300 هزار تن یارانه دریافت خواهند کرد.

به گفته هندوزی، 10 درصد جمعیت نیاز به حمایت دولتی دارند.

مبلغ جدید یارانه معیشتی خانوار

در دهک درآمدی از یک تا سه، خانواده دو نفره 800 هزار تن، خانواده سه نفره یک میلیون و 200 هزار تن، خانواده چهار نفره یک میلیون و 600 هزار تن و خانواده پنج نفره یک میلیون و 600 هزار تن دریافت خواهند کرد. 2 میلیون تن

از دهک چهارم تا نهم، خانواده دو نفره 600 هزار تومان، خانواده 3 نفره 900 هزار تومان، خانواده چهار نفره یک میلیون و 200 هزار تومان و خانواده پنج نفره یک میلیون تومان دریافت می کنند. و 500 هزار تومان.

دیدگاهتان را بنویسید