بررسی وضعیت سه روستای همجوار توسط صنایع غرب بندرعباس/ لزوم رعایت اخلاق در کارهای عمومی


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855155

مرادی با بیان اینکه سه روستا در مجاورت صنایع غرب بندرعباس واقع شده است گفت: باید به مسئولیت اجتماعی افراد ساکن در صنایع اطراف این روستاها توجه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم هفته ملی محیط زیست در محل هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: بیش از 30 هزار نفر در غرب بندرعباس کار می کنند این عزیزان سلامت، امنیت و آرامش می خواهند. و همچنین انتظار داشته باشید که بتوانیم آن را منتقل کنیم.

مرادی افزود: آلودگی صنایع و پالایشگاه های ما برای مردم مهم است و اگر به مردم آسیب می رساند باید جلوی آن را بگیریم.

وی گفت: «اگر سهل انگاری و سوء مدیریت وجود دارد، باید وارد آن شویم. ما باید جایگاه مردم را بشناسیم و از آن حمایت کنیم و این حمایت در کنار این مهم قرار خواهد گرفت.»

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس که در سه گروه اصلی کشور به صورت مستقیم با ما سروکار دارد، امروز اگر قرار است همه قوا با هم همکاری کنند و حل مشکلات کشور برای حل این امر باید تمام تلاش خود را برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم به کار گیریم و زمانی این اتفاق می افتد که از حاشیه نشینان دور شویم و به صورت شبانه روزی کار کنیم.

مرادی گفت: امروز اگر ترس ها منتقل می شود باید همه مشکلات را با هم بررسی کنیم. اگر قانون ما را موظف به اعمال 25 درصد محیط زیست در فضای هر صنعت کرده است. ما باید آن را اجرا کنیم.

وی خطاب به مدیران صنعتی واقع در غرب بندرعباس با بیان اینکه اگر سه روستای بزرگ و پرجمعیت در اطراف ما و محله ما (برگین، دوگردان و تیاب) وجود دارد، گفت: ما در قبال آنها مسئولیم و باید اجازه دهیم. آنها نیز اقدام کرده و تأثیر آلودگی را بر زندگی خود مطالعه کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: امروز متعهد به رعایت چارچوب اخلاقی هستیم تا برای مردم کار کنیم و اگر بتوانیم با وجدان این مشکل را حل کنیم با مردم حل می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید