بررسی میدانی شرایط استان ها از کارهای ارزشمند دولت سیزدهم است/ لزوم تضمین منافع ملی در مذاکرات آتی

ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784094

زاهدی گفت: دیدن وضعیت از نزدیک برای رئیس جمهور و هیئت دولت ارزشمند است. اما مصوبات سفر باید پیگیری و اجرا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اقدامات متعدد دولت سیزدهم در مدت زمان کوتاه و با تاکید بر اینکه امیدواریم این اقدامات و فعالیت ها تداوم داشته باشد، گفت: حضور در صحنه کار بسیار مهمی است و رئیس جمهور و هیئت دولت شاهد این امر هستند. وضعیت از نزدیک. اما مصوبات سفر باید پیگیری و اجرا شود و مردم انتظار دارند سفر در روستاها بر زندگی آنها، توسعه شهرها و مناطق روستایی تاثیر بگذارد و این کار سختی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اقدامات دولت و هیئت دولت باید هر روز اعتماد مردم به نظام و دولت افزایش یابد، گفت: در این راستا دولت و به ویژه مدیران ارشد اقتصادی کشور برای کنترل تورم برنامه ریزی کنند تا فشار معیشتی از مردم برداشته شود.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قیمت کالاهای اساسی و مواد غذایی که مردم روزانه مصرف می کنند در این مدت نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم داشته است و کنترل قیمت یکی از وظایفی است که باید انجام شود. انجام می شود تا مردم متقاعد شوند که در حوزه اقتصادی کارها در حال پیگیری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته ای پیش رو; از اعضای مذاکره کننده انتظار می رود برای تامین منافع ملی کشور با قاطعیت، متانت، احتیاط، استدلال و منطق با طرف مقابل مذاکره کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید