لزوم بازگشایی راه های مسدود شده در روستاهای پاوه/ مشارکت مردم در شرایط سخت ارزشمند است

ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802296

بچمن امیری مقدم با تاکید بر احیای هرچه سریعتر راه های ارتباطی برخی دیگر از روستاهای شهرستان پاوه گفت: مشارکت مردم در چنین شرایطی بسیار ارزشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هزار ماسوله، بهمن امیری مقدم عصر امروز جمعه در دیدار با خطیب نماز جمعه پاوه در سخنانی با بیان اینکه علاقه ما به ماموستا قادری قبلی و صمیمانه بود، اظهار داشت: مردم; این باعث ایجاد آرامش می شود که بسیار ارزشمند است.

استاندار کرمانشاه افزود: خداوند این نعمت را برای بارش برف در استان ارزانی داد تا به شکرانه لطف الهی عبادت کنند.

وی ادامه داد: یکی از جلساتی که هم اکنون در استان فعال کرده ایم بحث کم آبی است و خداوند این نعمت را به ما داده است و اگر خدا بخواهد این نعمت همچنان نصیب ما می شود و تلاش خواهیم کرد. مسیر.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی در استان وجود دارد، گفت: در این چند روز تمام دستگاه های استان با تمام توان تلاش کردند و با دو مرحله پیش بینی هوای کل استان کار کردند و هیچکس کار نکرد. شکست خورده است؛” مشکلات زیادی وجود دارد.

امیری مقدم با تاکید بر از سرگیری راه های ارتباطی برخی از روستاها در اسرع وقت، افزود: امشب راه روستاهای روستای شرم باید بازگشایی شود تا برخی از بیماران این روستاها به بیمارستان منتقل شوند.

وی با اشاره به خدمات رسانی هلال احمر برای کمک به مردم با بسته های غذایی، خاطرنشان کرد: سه معاون استاندار از روز پنجشنبه تا امروز در سه نقطه استان حضور داشتند و تمامی جلسات ستاد بحران را برگزار کردند. به خدا جایگاه ما با این اقدامات پیشگیرانه با حضور و فعالیت استانداران در وضعیت خوبی بود.

وی گفت: مشارکت مردم در چنین شرایط سختی بسیار ارزشمند است.

امیری مقدم گفت: از این تاریخ به بعد همه نانوایی ها بدون استثنا باید سه سوخت داشته باشند که در شرایط سخت از هر کدام استفاده کنند.

وی گفت: با نگاهی به برخی استان ها مشکلات ما در استان چندان زیاد نیست و این مرهون همکاری خوب مردم است که باید از آن تقدیر و تشکر کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: انتظار مردم از ما خدمات خوب است و اگر خدا بخواهد این خدمات در پاوه نیز به خوبی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید