بررسی گزارش کمیسیون آموزش مجلس شورای ملی در مورد استخدام معلمان و کارمندان وزارت

بررسی گزارش کمیسیون آموزش مجلس شورای ملی در مورد استخدام معلمان و کارمندان وزارت

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه اخیر کمیسیون متبوعش گفت:

وی افزود: در جلسه (یکشنبه 13 دی) کمیسیون کلیه طرح های ارجاع شده به کارگروه آموزش و پرورش با حضور طراحان، کارکنان وزارت آموزش و پرورش، مرکز پژوهش های مجلس، سازمان و برنامه اشتغال مورد ارزیابی قرار گرفت. و سازمان بودجه

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نهایت پس از شنیدن نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصمیم بر این شد که تمامی طرح های پیشنهادی و طرح واحدی که تمامی ابعاد مربوط به تعریف وظایف نیروی آموزش و پرورش و تعریف را در بر می گیرد، ترکیب شود. از وضعیت استخدام معلمان “جلسه عمومی در هیئت ارائه شود.

حاجی پور با بیان اینکه بررسی تفصیلی گزارش کمیسیون آموزش در مورد شش بند طرح های یکپارچه سازی مربوط به ساماندهی و تامین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در دستور کار روز دوشنبه هفته آینده این کمیسیون قرار دارد، افزود: این شش مورد پروژه ها در دستور کار جلسه روز سه شنبه کمیسیون قرار دارد.

نماینده آمل در مجلس گفت: پس از تدوین برنامه واحد در این راستا و تصویب در این کمیته، این طرح برای بررسی در جلسه علنی به هیئت رئیسه ارائه می شود.

حاجی پور با اشاره به دستور کار سایر اعضای کمیسیون در هفته آینده گفت: قانون در روز دوشنبه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تسنیم، عناوین 6 طرح مورد بررسی در این کمیته به شرح زیر است. «طرح تأمین نیروی کار در آموزش و پرورش»، «طرح تحول وضعیت کار معلمان»، «سازمان کارکنان وزارت آموزش و پرورش و طرح آموزش»، «اصلاح قانون الحاق یک تبصره به هنر» . «نهضت سوادآموزی معلمان و مربیان آموزش و پرورش»، «پیشنهاد الحاق تبصره 11 به هنر. ماده 17 قانون تعیین تکلیف معلمان و مربیان حقوق بگیر «در وزارت آموزش و پرورش».

دیدگاهتان را بنویسید