برنامه جدید تالارهای تئاتر شهر اعلام شد


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838709

برنامه تئاترهای شهرستان اعلام شد و با پایان اجرای 3 نمایش در سالن های اصلی چهارسو و سایه، چند نمایش جدید در روزهای آینده در این مجموعه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش های «دکتر نون» به کارگردانی هادی مرزبان در سالن اصلی، «هملت پشتوکی» به کارگردانی ابراهیم پشتوهی در تالار چهارسو، «جیغ خاموش» به کارگردانی محمدهادی عطایی در تالار سایه ها در روزهای جمعه 20 و 3 اردیبهشت اجراهای خود را به پایان رساندند و در روزهای آینده چندین نمایش جدید در سالن های مختلف مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.

در سالن اصلی، با پایان یافتن نمایش «دکتر نون همسرش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان، نمایش از یکشنبه 7 خرداد آغاز می شود. پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین چیانی با نگاهی به زندگی پروین اعتصامی شاعر معاصر کشورمان ساعت 19:30 با مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 70، 80 و 100 هزار به روی صحنه می رود. تومان. ضمنا حضور هوشنگ گاوانلو، مجید رحمتی، حمید حسینی، سهیل ملکی، مریم ندایی، آتنا تندرو به عنوان بازیگر در این نمایش قطعی شده است. در روزهای آینده اسامی نهایی بازیگران اعلام خواهد شد.

در تالار چهارسو با پایان نمایش «هملت پشتوهی» به کارگردانی ابراهیم پشتوهی، نمایش “اسب برای نگهداری” به نویسندگی رضا گشتاسب به کارگردانی رضا کرمی زاده و بازی نازنین نادرپور، سید محمد ساعدی، ساجیه عاشوری، صدف نظری، بهنام مهدی پور، پوریا ریحانی، سپاس رضایی، کمند شمس یکشنبه اول 13 خرداد ساعت 19:06 و بلیط قیمت 60000 تن روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «دختر به فرشته گفت، اما من تا به حال اسبی را از نزدیک ندیده ام. وقتی او را نمی شناسم چگونه می توانم به او کمک کنم؟ فرشته دست دختر را گرفت و به سمت چشمه برد. صدای قورباغه بود و صدای پاهایی که تکه های کوچک چوب زیر پای دختری را می شکست. دختر تا به حال بهار به این زیبایی ندیده بود… فرشته گفت بهار را می بینی؟ اون موقع هیچ صدایی نیومد… دختر هر بار که می رفت فرشته رو نمی دید. و مهم نیست کجا رفت، به جایی نرسید. باد می وزید. اسب گم شده بود. صدای جیرجیرک ها گم شد. “بهار گم شد.”

نمایش“خماری” به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی و با بازی سهیلا گلستانی، محسن حسن زاده، پردیس شیروانی، محمدرضا نجفی، ایمان دبیری تا سه شنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت 20:15 به مدت 80 دقیقه و بهای بلیت 60 هزار قش تومان در تالار. . او به دویدن ادامه می دهد.

در پایان اجرای این نمایش در تالار قشقایی نمایش “چرا زندگی میکنی” نوشته لیلی ایوری به کارگردانی الهام شعبانی و بازی یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی، حمیدرضا محمدی، آی کیانپور، تومی دانش بهزادی، سمیه برجی دوشنبه 11 خرداد ساعت 20 به مدت 80 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تن در این سالن پذیرای هواداران خواهد بود.

در توضیح این نمایشنامه آمده است: «نترس، نترس، نترس، نترس… بله، نترس… من فقط یک روزنامه نگار هستم. که ستونی با هزار کلمه دارد… همین».


بهشت حکیموله به نویسندگی خسرو امیری، بازیگری و کارگردانی ویدا موسوی و بازی علی صادقی، سحر زلفی، مرصاد کمالی، طهورا شیخ الاسلامی، امین ویریکوند، علی رنجبریان، امیرحسین والی عنوان دیگر نمایش جدید ته ها است. به کارگردانی محمد. هادی عطایی از 10 خرداد ساعت 20 به مدت 40 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تن در تالار سایه قرار می گیرد.

در خلاصه بهشت ​​حکیموله آمده است: «آینه یک دختر افغان به اصرار نامزدش حکیموله از مزارشریف به کرچک ایران مهاجرت می کنند. اما در کرچاک شرایط رضایت بخشی ندارند. به همین دلیل است که کارچاک را ترک می کنند و این بار به ترکیه می روند.

نمایش “تجارب اخیر” به نویسندگی امیررضا کوهستانی، کارگردانی حسین کشفی اصلی و بازی (به ترتیب حروف الفبا) محمد ارفعی، کیمیا جواهری، رامونا شاه، شهاب عباسیان، امین قنبری، مرضیه موسوی، دلارا نوشین در 60 دقیقه تا دوم از گروه کر هفتم ساعت 00:0 و قیمت بلیت 50000 تن در کارگاه تئاتر روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سیر یک قرن زندگی یک خانواده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید