اعلام برنامه های تالارهای تئاتر / تماشای «سفید» در سالن قشقایی


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896391

تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر این هفته با نمایش های «سفید»، «تب»، «پدر»، «شیفره»، «سگ و استخوان مادرم»، «تا عون» و “ژانور” در تالار قشقایی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این هفته تالارهای مختلف تئاتر شهر با نمایش های متفاوت میزبان تماشاگران تئاتر هستند و تئاتر جدیدی از 30 شهریور در سالن «قشكایی» پیش روی مخاطبان خواهد بود.

«سفید» عنوان جدیدترین نمایش تالار قشقایی به نویسندگی امیر ابراهیم زاده و کارگردانی صادق برقعی است که پخش آن از یکشنبه 20 شهریور آغاز می شود.

در این نمایش که از تاریخ مشخص شده ساعت 18:00 با مدت زمان 75 دقیقه و بهای بلیت 80000 تومان اجرا می شود، (به ترتیب ورود به صحنه) غزاله توده زعیم، زهرا محرابی، ساناز آقایی، بی. تعزیز، صادق برقایی، سپهر طهرانچی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مادر به خانه می‌آید و همه بچه‌ها این فرصت را دارند که آنچه را که درباره او می‌دانند به او بگویند و قصه‌گویی همین است.» داستان. هر روایتی یک داستان است. هر داستانی دنیای جدیدی می‌سازد…

«تب» عنوان دیگری از نمایش تالار قشقایی است که تا سه‌شنبه 29 به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاهانی و اجرای جواد حاجوی ساعت 20:15 به وقت 70 دقیقه و بهای بلیت 70 هزار تومان روی صحنه است.

این درام روایی بخشی از زندگی مردی است که در شرایط خوبی از نظر اقتصادی و فرهنگی بزرگ شده است، اما حادثه ای بر او اثر گذاشته و باعث شده دیدگاه او نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در اوضاع اقتصادی و شرایط جهان وارد شرایط شود. و دیدگاه متفاوت است و فکر می کند می تواند در شرایطی مانند فقر تاثیر بگذارد یا نه؟

در سالن اصلی مجموعه، نمایش «پدر» نوشته فلوریان زلر، کارگردانی اروند دشت آرای و اجرای رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین وان هولک، سوگل خالق، بهزاد کریمی، نایوا صاحب الزمانی. ساعت 20:00 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیط از 105 تا 150 هزار تومان است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این تئاتر داستان پیرمردی را روایت می کند که باید با پیشرفت حافظه اش مقابله کند.

نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری از هفته آینده ساعت 19 با مدت زمان 50 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان در تالار چهارسو این مجموعه روی صحنه می رود. در این میان داریوش فائزی، مهرونش بلمه، حامی علیزاده، سهند جعفری زاد، رویا صدوقی، نگین تقوی راد، وصل امینی هنرمندانی هستند که به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

در خلاصه داستان این اثر دراماتیک، پسر تنها در صورتی زنده می ماند که شاه گلوی دختر را ببرد و خونش را بریزد. شاه چنین کرد!

سگ ها و استخوان های مادرم عنوان نمایش دیگری از تالار چهارسو به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی با بازی ریحانه سلامت، فرزانه سهیلی، غزاله جزایری، میثم عبدی، محمدعلی کاظمی، سپنتا مزیدی، النا میرزاییان، نوید بانی است که هر روز از ساعت 20:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 90 هزار تومان.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سه زن تصمیم می گیرند شرایط خود را تغییر دهند.

«تا عون» نام دیگر اجرای تئاتر شهر است که ساعت 20 به نویسندگی و کارگردانی هادی حری با مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان به روی صحنه می رود.

(به ترتیب حروف الفبا) دانیال ابراهیمی، شیما پروهان، شیوا ترابی، علی رجایی، بهروز سروری‌شاهی، شاهین عالی‌نژاد، محمدمهدی کیاناب، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشری، نساء یوسفی، موش‌های هوشیار: مجید صد نگار خسروی. هلیا حمیدی، محده امیریان بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پسر موشی به دنبال غذا به کتابخانه آمد و با خوردن کتاب او را متوجه موضوعاتی کرد که خودش نمی فهمید. این امر باعث آشفتگی در زندگی سایر موش ها شده است و آنها باید راهی برای مقابله با آن بیابند.

در کارگاه نمایش «جنور» به نویسندگی توحید معصومی، کارگردانی کیانوش ایازی و با بازی (به ترتیب ورود): شکوفه حیدریان، فهیمه معین، بهار زندی، سعید نبوی که تا پنجشنبه 24 شهریور از ساعت 8 ادامه خواهد داشت: ساعت 00 شب با مدت زمان 50 دقیقه و بهای بلیت 50 هزار تومان برای تماشاگران تئاتر.

در خلاصه این نمایش آمده است: اتفاقی در غ.ک. مردی ادعا می کند که اطلاعاتی از اداره دریافت کرده است. او مظنون به زندگی در آپارتمانی در همان مجتمع آپارتمانی است. ادعای پیشاهنگ را رد می کنند تا اینکه … .

دیدگاهتان را بنویسید