سالن اصلی میزبان برابری/ شکوفه های گیلاس نادر فلاح با «تب» در قشقایی


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886772

چهار نمایش در این هفته در سالن های مختلف مجموعه تئاتر شهر به نمایش عموم خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهار نمایش مختلف این هفته در سالن های اصلی چهارسو، سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش «شکوفه های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد ایجوان با بازی امیربابا شهابی و رومینا مومنی هر روز به جز شنبه ساعت 20 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 120 هزار تومان اجرا می شود.
در تالار چهارسو، نمایش «النده نازنین» به نویسندگی محمدصادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمانی ساعت 19:30 با مدت زمان 110 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان میزبان تماشاگران تئاتر است.
اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علیرضا ثانی فر، علی محمودی، سهیل سهیلی سرست، دنیا نصر و سیامک اهوان بازیگران این نمایش هستند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یک کارگردان تئاتر آرزوی اجرای یک اثر باشکوه و جاه طلبانه دارد. این مدیر عامل عادی هم نیست. به شیوه ای منحصر به فرد و مطابق با قوانین هفت گانه ای که نوشته است اجرا می کند و بر اجرای دقیق آنها اصرار دارد.
نمایش «تب» نوشته والاس شان، کارگردانی رویا کاکاهانی و بازیگری نادر فلاح از ساعت 20:30 به مدت 60 دقیقه و بهای بلیت 70 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر در تالار قشقایی است.
نمایش “تب” بخشی از زندگی مردی است که در شرایط اقتصادی و فرهنگی خوبی بزرگ شده است، اما یک اتفاق روی او تاثیر می گذارد و باعث می شود نگاهش به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت اقتصادی انتر تغییر کند. وضعیت متفاوت و نگاه او و فکر کردن که آیا می تواند در شرایطی مانند فقر تأثیر بگذارد یا خیر؟
نمایش “الکترا” به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی با بازی (به ترتیب حروف الفبا) نازنین زهرا برومند، آزیتا رحیمی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منامی، یاسمن مومنی در تالار سایه های مجموعه تئاتر شهر به نمایش درآمد. 19:00 با مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیط 60 هزار تومان.
فرزاد امینی درباره این نمایش می نویسد: «آگاممنون، پادشاه یونان، دخترش ایفیگنا را قربانی می کند و کلیتمنسترا که مادری دلشکسته اما پر از خشم است، انتقام شوهرش را می گیرد و آگاممنون را می کشد، سریال خشم و بی مهری ادامه دارد. و این بار الهه انتقام برای انتقام قتل آگاممنون، پدرش، چاقو را در کف دستان الکترا می گذارد. کشتن مادرش تراژدی الکترا مجموعه خونریزی هایی است که منجر به فروپاشی کامل یک سلسله می شود.
لازم به توضیح است نمایش “یه روز دیگر” به کارگردانی نادیا فرجی 13 مرداد در تالار سایه و نمایش “مجلس سیمون خوانی خوانی نسوان” به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی جمعه 16 مردادماه به اجرای خود پایان دادند. در کارگاه تئاتر

دیدگاهتان را بنویسید