برنامه تئاتر شهر در این هفته اعلام شد

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784184

برنامه این هفته تئاترهای شهر اعلام شد و پس از پایان دو نمایش «افسانه ببر» و «تاریخ جانورشناسی» پیشرو نمایش جدید خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برنامه تئاترهای شهر در این هفته اعلام شد و با پایان یافتن دو نمایش «افسانه ببر» در تالار چاجارسو و «تاریخ باغ وحش» در تالار کاسکای، نمایش جدیدی در تالار چاجارسو این مجموعه به استقبال تئاتر می رود. عاشقان همراه با نمایشنامه های دیگر خواهند بود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از پایان نمایش «افسانه ببر» ساخته صدرالدین زاهد که روز جمعه 30 آبان ماه در تالار چهارسو به پایان رسید، نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی ایوری از چهارشنبه آبان روز 26 آبان در این سالن قرار می گیرد.

در این نمایش که از تاریخ مذکور ساعت 18:30 به مدت 80 دقیقه و بهای بلیت 40000 جلدی روی صحنه می رود، امیرحسین شفیعی تهیه کنندگی و (به منظور ورود به صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی. ، سید جواد حسینی، شهروز ایگی پور، مختاب محسنی، سیامک زینودینی، رضا جوشانی، رامین گوربانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه نمایش «بابا آدم» آمده است: بابا آدم پای دیوار نشسته و نفس بچه ای فریاد می زند، آنقدر آجر در سرش خورده که حاضر شده جنازه پسرش را بگیرد. و…”

نمایش «بیماری خانواده میم» به نویسندگی فائوستو پاراویدینو و کارگردانی سروش طاهری و تهیه کنندگی عباسعلیرضا که از چهارشنبه 16 آبان ماه اجرای خود را در تالار سایه ها آغاز کرد، این هفته ادامه دارد.

در این نمایش که از تاریخ مذکور ساعت 19:30 به مدت 80 دقیقه و بهای بلیت 40000 جلد (به ترتیب حروف الفبا) روی صحنه می رود مانلی حسین پور، آرزو شیخ، محمدرضا صولتی، سالار کریم هانی، امید مصباحی، رامتین مقدادی. به عنوان بازیگر حضور دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانواده میم مادر خود را از دست داده اند، اما در همین شرایط، عاشق شدن دختر دوم خانواده اوضاع آشفته خانواده را بیشتر می کند. در این میان خانواده میم حتی نامزد دخترشان را هم نمی شناسند. این ناآگاهی موقعیت های کمیک ایجاد می کند که منجر به جریان دیگری می شود.

نمایشنامه «بانوی محبوب من» نوشته آلن جی. لرنر به کارگردانی گلاب آدینه و تهیه کنندگی حمیدرضا علی نژاد و نورالدین حیدری ماهر از پنجشنبه 20 آبان در تالار اصلی روی صحنه رفت.

در این نمایش که از آن تاریخ ساعت 18 با مدت زمان 160 دقیقه (با وقفه) و قیمت بلیت 90000 تومان، رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر گفارمنش، میلاد رمضانی (وردژند) پخش می شود. ، شبیر پرستار، مرتضی امینی تبار، گلشید بحرایی، علی دولت یاری، حامی قنبرزاده، الناز سلیمانی، طاهر آهنی، مهرداد آبجار، مهدی ایمانیان، شکرانه کریم، ملیکا رادمند، نیوشا آذر کیوان، مختاری نجار آشیقی ساغر مونثارز زنگنه، مهسا آتشبار، درسا آتشبار، پوریا محمودی، نیلوفر ذوالفقاری، لیلا آغاسی، امیر رسولیان، امید اکبرزاده، آریانو زارانا، ک. بازیگران حاضر عبارتند از: عباسیاتا یادادیره ساریش، کیانوش مهرداد رضایی، ساشا شهبازی، شیواته مرجانی، ماجی شهداعلی. امیدی، غزل کریمی.

داستان این نمایش درباره یک استاد دانشگاه در رشته واج شناسی است که دوست زبان شناس خود را به چالش می کشد تا یک گلفروش و یک دختر معمولی لندنی را به یک بانوی اشرافی تبدیل کند.

نمایش تاریخ باغ وحش به نویسندگی ادوارد آلبی و کارگردانی مهدی پاشایی با بازی مهدی زمین پرداز، بهار نوهیان و مهدی پاشایی جمعه 20 آبان ماه در تالار کشکی مجموعه تئاتر شهر به کار خود پایان داد.

در پایان اجرای عمومی نمایش «تاریخ باغ وحش» نمایش «تخت» به کارگردانی تینو صالحی روی صحنه می رود و تاریخ و زمان ساخت آن طی روزهای آینده به تفصیل اعلام خواهد شد.

عرضه عمومی این نمایش ها در شرایطی است که نحوه بلیت فروشی و حضور تماشاگران بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و با در نظر گرفتن ظرفیت 30 تا 50 درصدی سالن ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید