برنامه های توسعه مرکز ملی فوتبال را از زبان رئیس جمهور تشریح کنید


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811658

رئیس مرکز ملی فوتبال ایران از برنامه های خود برای این مرکز می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر درباره اردوهای آماده سازی در مرکز ملی فوتبال گفت: از اردیبهشت ماه سال 1400 اردوهای مختلفی در رده های مردان و زنان برگزار شده است. که در آن تیم ها می توانند تمرین کنند «بهترین شرایط را حفظ کنند. چندین سال از تاسیس این مرکز می گذرد و برخی از فعالیت های تعمیر و نگهداری در این قسمت انجام نشده است.

وی با بیان اینکه تعمیر و ایجاد بستر مناسب برای روند رو به رشد تسهیلات در دستور کار قرار گرفت، افزود: به دلیل مشکلات مالی روند ما در حوزه بازسازی به کندی پیش می رود اما رایزنی های خوبی برای اجرای طرح ها انجام شد که می توانیم به روز رسانی، تعمیر یا اضافه کردن ویژگی های بیشتر به این مجموعه. هتل آکادمی در مرکز موجود است و در این قسمت به بازسازی آن پرداخته شده است.

رئیس مرکز ملی فوتبال گفت: به دنبال راه‌های مختلفی برای بازسازی هتل آکادمی و ارائه اقامتگاه‌های مناسب برای تیم‌های ملی هستیم. این هتل باش این یک شرایط ویژه است و در بحث زیرساخت ها و خدمات که دو موضوع مهم و جدا از هم هستند، برنامه ریزی برای ایجاد امکانات و شرایط مناسب برای عزت تیم های ملی را آغاز می کنیم.

امامی فر گفت: برخی از اهداف و برنامه های ما مربوط به زیرساخت ها است. پروژه های ناتمام وجود دارد و ما به دنبال رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم. تکمیل ساخت خوابگاه بانوان کوثر، ساخت کلینیک پزشکی و اجرای پروژه سالن فنی مرکز ملی فوتبال برای ارائه کیت های با کیفیت بهتر برای تیم های ملی در دستور کار قرار دارد. همچنین تعویض چمن شماره یک یکی از برنامه های مهمی است که باید اجرا شود.

وی مرکز ملی را مکانی مهم برای تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده بانوان و آقایان دانست و تصریح کرد: شرایط باید به گونه ای باشد که تیم ملی با بهترین تجهیزات و کیفیت بالا تامین شود. در این راستا تفاهم نامه ای با موسسه تربیت بدنی منعقد کردیم تا با استفاده از علم و دانش در این زمینه و استفاده بهینه از همکاری های دوجانبه، از دانشجویان و مبتکران ایرانی در حوزه تجهیزات استفاده کنیم و در مسیر قرار گیریم. رشد و توسعه. طرح تشکیلاتی مرکز ملی فوتبال تصویب شد و به زودی اجرایی می شود. تمام هدف ما این است که تیم های ملی در بهترین شرایط ممکن تمرین کنند و به ایران عزیزمان افتخار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید