برنج 40000 تومانی در راه بازار / جزئیات ارسال آنلاین برنج از امروز

برنج 40000 تومانی در راه بازار / جزئیات ارسال آنلاین برنج از امروز

روز جدید: مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی اعلام کرد: توزیع هوشمند برنج ایرانی شیرودی با قیمت 42 هزار تن در هر کیلوگرم در سامانه بازرگم از 15 بهمن ماه آغاز می شود و این روش فروش تا قیمت ایرانی ادامه دارد. برنج به هنجار قبلی می رسد.

علیرضا جاوید عربشاهی با اشاره به توزیع برنج شیرودی در سامانه بازرگم گفت: توزیع برنج شیرودی آغاز شده و تا تنظیم بازار این محصول ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هدف توزیع هوشمند برنج ایرانی، تصریح کرد: به منظور کنترل و تنظیم بازار، 100 درصد برنج ایرانی شیرودی با قیمت کیلویی 42 هزار تومان در سامانه بازرگام توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع هوشمند برنج در استان تهران آغاز شده و از فردا استان های بیشتری تحت پوشش قرار می گیرند، گفت: تا تنظیم بازار و بازگشت به قیمت قبلی، توزیع هوشمند برنج را ادامه خواهیم داد.

جاوید عربشاهی در پاسخ به این سوال که آیا سقف خرید به گونه ای تعیین شده است که برخی معامله گران از این فرصت استفاده نکنند و با خرید زیاد انباشته شوند؟ وی گفت: اگر فردی با یک IP در هفته بیش از ثبت سفارش باشد، آی پی آن فرد مسدود می شود. باید بگویم فرمول سفارش برای هر فرد در پلتفرم بازرگام تعریف شده است و افراد باید طبق این فرمول خرید انجام دهند.

رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان های سازمان تعاون روستایی ایران با بیان اینکه فروش در واحدهای شهری کنترل عرضه را سخت می کند، افزود: فروش اینترنتی امکان نظارت بر فروش را فراهم می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای افرادی که نمی توانند در سامانه بازرگام ثبت نام کنند تدابیری در نظر گرفته شده است؟ وی افزود: امروزه ضریب نفوذ اینترنت در خانوارها افزایش یافته است و در هر خانواده فردی وجود دارد که بتواند این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به سامانه «اینجاست» خاطرنشان کرد: این سامانه برنج ایرانی ندارد و تنها برنج های خارجی هندی، پاکستانی و تایلندی را پخش می کند. آنها می توانند برای خرید نیازهای فیزیکی خود به آنجا بروند.

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران، فروش اینترنتی برای تحویل کالا درب منزل هزینه ای از خریدار ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید