برهنه گهر خود استقلال; انتقام استقلالی های فرهاد مجیدی؟

برهنه گهر خود استقلال;  انتقام استقلالی های فرهاد مجیدی؟

تیم استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر باید چهارشنبه 2 آذرماه در سیرجان به مصاف گل گهر برود. گل گهر هم اکنون با 9 امتیاز از پنج بازی اخیر خود و تفاضل گل مثبت 4 در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد.

مربی ورزشی؛ امیر گله نوی

سرمربی گل گهر امیر گاله نویی است که تمامی جوایز استقلال در مسابقات لیگ برتر و سه عنوان قهرمانی این تیم در مسابقات پنجم، هشتم و دوازدهم لیگ برتر را برای این تیم به ارمغان آورد. علاوه بر این امیرگله نوح یکی از بازیکنانی است که سابقه استقلال در دوران فوتبالش را دارد. اما همین مربی در این فصل تیمی را برای حضور در لیگ بیست و یکم آماده کرده که تاکنون 8 بازیکن با سابقه پیراهن استقلال را به خود اختصاص داده است.

دروازه بان؛ فروزان

دروازه بان گوهر سیریان محسن فروزان در لیگ برتر چهاردهم در ترکیب استقلال حضور داشت و در این فصل در مجموع 30 هفته در 28 بازی برای این تیم به میدان رفت. فروزان در پنج بازی اخیر گهر در این فصل نیز به طور منظم به میدان رفته و تنها سه بار دروازه خود را باز دیده است.

مدافعان؛ زکی پور و سهرابیان

اما در دفاع، گل گهر سیرجان آرمین سهرابیان را در میان اعضای خود دارد. بازیکنی که دو فصل متوالی در لیگ های هفدهم و هجدهم برای استقلال بازی کرد و البته لئوناردو پادوانی را نیز مصدوم کرد.

یکی دیگر از مدافعان گل گهر با سابقه پوشیدن پیراهن استقلال میلاد زکی پور است که از فصل شانزدهم تا نوزدهم 4 فصل متوالی برای استقلال توپ زد و تنها در لیگ برتر توانست نزدیک به 70 بازی برای این تیم انجام دهد.

امیرحسین کارگر یکی از اعضای این تیم در جمع بازیکنان گل گهر است که در لیست بازیکنان استقلال در لیگ برتر نوزدهم قرار گرفت و تنها در دیداری از لیگ قهرمانان آسیا شانس نیمکت نشینی را داشت. 2020 مقابل الاهلی عربستان.

انگیزه های خاص مدافع

احمد موسوی دیگر استقلالی سیرجانی است که در لیگ برتر بیستم به استقلال آمد اما با شروع فصل جدید به جمع مازاد فرهاد مجیدی اضافه شد و به تازگی به جمع سیرجانی ها پیوست. این بازیکن آخرین نفر حذف شده از لیست استقلال در این فصل بود. موسوی که در تاریخ 19 مهرماه یعنی سه روز پس از پایان مهلت اعلام بازیکنان مازاد در باشگاه ها (16 مهرماه) با مازاد در لیست فرهاد مجیدی قرار گرفت تا آخرین روز در تمرینات این تیم شرکت کرد اما مجیدی به او حق نداد. برای تمرین و تمرینات را فقط با لباس شخصی تماشا می کرد. سرانجام موسوی که یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشت در آخرین ساعات نقل و انتقالات راهی گل گهر سیریان شد اما هنوز برای این تیم بازی نکرده است. خیلی ها معتقدند با توجه به انگیزه های کینه توزانه موسوی از رویارویی با فرهاد مجیدی، او در دیدار مقابل استقلال از کالانوی به میدان می رود.

هافبک؛ بیل مکانیکی فرشید

فرشید باقری که در فصل های هفدهم، هجده، نوزدهم و اول لیگ بیستم برای استقلال بازی می کرد، در نیم فصل آخر لیگ برتر راهی زادگاهش شد و به گل گهر پیوست.

مهاجمان؛ برزای و تبریزی

اما در خط حمله قطعا دو مهاجم سابق استقلال انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه این تیم خواهند داشت. بهنام برزای یکی از آن دو بازیکنی است که در اواسط لیگ چهاردهم به استقلال آمد و در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم با پیراهن استقلال بازی کرد و توانست در سه فصل 7 گل به ثمر برساند (گل پانزدهم 2، 16 چهارم. گل، گل هفدهم).

مرتضی تبریزی دیگر استقلالی گل گهر است که سابقه حضور در تورنمنت های مختلف با پیراهن استقلال در لیگ های هجدهم و نوزدهم را دارد اما هرگز موفق به زدن گلی برای استقلال در لیگ برتر نشد. البته این بازیکن در سه فصل 2018، 2019 و 2020 هفت بار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و در دو فصل 2018 و 2019 موفق شد دو بار مقابل السد قطر و العین امارات گلزنی کند. به ترتیب.

6 استقلال فیکس گل گهر

از این هشت بازیکن تنها دو بازیکن در ترکیب اصلی گل گهر سیرجان در این فصل برای این تیم به میدان نرفته اند که آن ها امیرحسین کارگر و احمد موسوی هستند. اما سایر بازیکنان یعنی محسن فروزان، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشید باقری، بهنام برزای و مرتضی تبریزی در پنج بازی اخیر همیشه برای امیرگله نویی به میدان رفته اند.

گهر سرمربی گل و البته این بازیکنان قطعا انگیزه بالایی برای بازی پیش رو مقابل تیم سابقش خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید