انتقام دو ستاره به سبک فرهاد مجیدی

انتقام دو ستاره به سبک فرهاد مجیدی

استقلال با برتری مقابل کپر رفسنجان به برتری خود در جدول رده بندی ادامه داد و در نیم فصل حتی در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت. البته وقتی یک تیم نتیجه خوبی می گیرد، خیلی از سوالات را برجسته نمی کند. بنابراین جای تعجب نیست که امروزه کمتر از نیمکت های ارسلان مطهری پرسیده می شود.

ارسلان در این فصل بازی های زیادی را از روی نیمکت تماشا کرده و موقعیت های بسیار کمی برای حضور در زمین داشته است. مطهری البته در همین شرایط دو بار برای تیمش گلزنی کرد اما گاهی افرادی مانند آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد، کوین یمگا و حتی بعدها سبحان کاگانی به او ترجیح داده می شدند. مطهری مقابل مس رفسنجان بازی نکرد و حتی در پنج شیفت تیمش هم پیروز نشد.

اینکه چرا چنین وضعیتی برای مطهری به وجود آمد جای بحث دارد، اما برخی معتقدند که او تاوان رفتار اولیه خود را می دهد. زمانی که استقلال تهدید به جدایی و قطع همکاری کرد. این وضعیت در مورد رشید مظاهری نیز وجود داشت که او نیز پس از فسخ قرارداد به این تیم بازگشت. حالا بعضی ها می گویند مجیدی با این بازیکنان پول می دهد. مطهری دوباره اجازه نیمکت نشینی را گرفت، رشید هم از همین امتیاز محروم شد!

دیدگاهتان را بنویسید