ساپینتو از فرهاد مجیدی انتقام گرفت

ساپینتو از فرهاد مجیدی انتقام گرفت

ساکت الهامی، مربی آذری تیم هوادار که از ابتدای فصل جاری هدایت این تیم را برعهده داشت، فصل گذشته در سه دیدار مختلف لیگ و حذفی به عنوان سرمربی نساجی مازندران مغلوب استقلال نشد.

تیم نساجی مازندران فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت مغلوب استقلال نشد و این تیم در بازی دو طرفه حتی یک گل هم از استقلال دریافت نکرد تا فرهاد مجیدی طعم پیروزی مقابل نماینده زادگاهش (قیم شهر) را چشید.

از طرفی تیم نساجی مازندران در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته حریف استقلال بود که باز هم 90 و سپس 120 دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه داشت و در نهایت با ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر یک استقلال را حذف کرد. :4 کرد از رسیدن فرهاد مجیدی به فینال و دومین جام احتمالی فصل گذشته محروم شد.

ساکت الهامی بار دیگر در شهریور ۱۳۹۸ در فینال جام حذفی به عنوان سرمربی تراکتورسازی مقابل استقلال با مربیگری فرهاد مجیدی به برتری رسید. پس از پیروزی اخیر استقلال، بسیاری از هواداران این تیم در فضای مجازی با اشاره به نتایج اخیر تیم محبوبشان با سرمربیگری فرهاد مجیدی، معتقد بودند که ساپینتو انتقام الهام خاموش او را گرفته و این مربی دیگر فریاد سیاه نیست. از استقلال .

ساپینتو در اولین دیدار این فصل مقابل شاگردان آذری با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. محمد محبی تک گل استقلال را مقابل هوادار به ثمر رساند و با این سه امتیاز استقلال در روز به 22 امتیاز رسید تا سپاهان به تساوی برسد و پس از پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کند.

دیدگاهتان را بنویسید