فرهاد مجیدی ضبط یحیی گل محمدی را بر عهده گرفت

فرهاد مجیدی ضبط یحیی گل محمدی را بر عهده گرفت

در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با یک گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. امیرحسین حسین زاده در دقیقه 32 برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال با این برد 54 امتیازی شد و سری بدون باخت آبی ها در این فصل به 22 هفته رسید و اختلاف امتیاز آبی ها در بالای جدول با پرسپولیس 6 باقی ماند. بنابراین استقلال برای دربی 98 آماده شد. تهران با شرایط بسیار خوب و ایده آل. صنعت نفت آبادان نیز که هفته گذشته پرسپولیس را شکست داده بود با 30 امتیاز در رده 30 و هفتم جدول قرار گرفت.

استقلال در حال حاضر با 22 بازی بدون شکست، رکورددار یک سری شکست ناپذیری در این فصل است. 22 بازی بدون شکست فرهاد مجیدی با رکورد یحیی گل محمدی از فصل 99-1400 تا این فصل در لیگ برتر برابری می کند.

شاگردان یحیی گل محمدی از هفته سیزدهم آخرین فصل لیگ برتر با 2 بازی عقب افتاده در این دوره موفق شدند 20 بازی را بدون شکست پشت سر بگذارند و در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شوند. سرخپوشان پایتخت در دو بازی ابتدایی خود در این فصل پیروز شدند اما با شکست مقابل آلومینیوم اراک به روند شکست ناپذیر پرسپولیس مقابل اراکی پایان دادند.

با این حال استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می رود و این شانس را دارد که رکوردی فوق العاده به نام خود ثبت کند، شکست نخوردن مقابل پرسپولیس و 23 بازی متوالی بدون باخت در هفته اول. مسابقات لیگ برتر به دنبال رکورد جدیدی برای سال آینده است که 26 بازی متوالی بدون برد مقابل پرسپولیس در لیگ ششم و هفتم است.

دیدگاهتان را بنویسید