ضبط های عجیب دو ستاره فرهاد مجیدی

ضبط های عجیب دو ستاره فرهاد مجیدی

در بین 25 بازیکن استقلال که در این فصل به میدان رفته اند، سیاوش یزدانی که به دکترای استقلال معروف است، در هر 9 بازی، 797 دقیقه بازی کرده است که بیشترین تعداد بازیکنان استقلال را به خود اختصاص داده است.

به جز یزدانی تنها 2 بازیکن دیگر استقلال هستند که در هر 9 بازی در این تیم حضور داشته اند. جعفر سلمانی و مهدی مهدی پور با 9 بازی و در مجموع 765 دقیقه حضور در زمین دومین و سومین بازیکن پربازده فصل بیست و یکم و محمد دانشگر با 8 بازی و 720 دقیقه چهارمین بازیکن فعال تیم هستند.

آرمان رمضانی با تنها 2 دقیقه، امیرعلی صادقی با 34 و متین کریم زاده با 45 دقیقه حضور در زمین سه بازیکن کمترین حضور در زمین هستند.

کوین یمگا که با 7 بازی و 628 دقیقه حضور در زمین ششمین گلزن برتر آبی ها در این فصل است با 3 گل تاثیرگذارترین بازیکن فاز تهاجمی و ارسلان مطهری با 7 گل سیزدهمین گلزن برتر این فصل است. بازی و 266 دقیقه با 2 گل و برد پنالتی دومین بازیکن تاثیرگذار در فاز تهاجمی است.

محمدحسین مرادمند را نیز می توان با دریافت 4 کارت زرد خشن ترین بازیکن این فصل استقلال دانست. مرادمند تنها بازیکن استقلالی است که طعم محرومیت را چشیده و بازی با گل گهر را به دلیل محرومیت باخته است. کوین یمگا با 3 کارت زرد بعد از مرادمند دومین بازیکن سرسخت این تیم است.

سید حسین حسینی، رشید مظاهری، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، جعفر سلمانی، متین کریم زاده، وریا گفوری، کوین یمگا، آرش آزادی ژالیدی، مرعشی علیزاه قاسم ژستدجاد، امیر ارسلان مطهری، رزبه چشمی، سبحان کاگانی، رضا آذری، محمدرضا آزادی و سعید مهری 25 بازیکنی هستند که در هفته های ابتدایی این فصل استقلال به میدان می روند. به میدان رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید