برگزاری اجلاس استانی نماز با حضور حجت الاسلام کراتی در زنجان

ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790554

حجت الاسلام علی یوسفی رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: اجلاسیه استانی اقامه نماز فردا با حضور حجت الاسلام در زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: اجلاس استانی اقامه نماز زنجان با حضور حجت الاسلام محسن کراتی رئیس ستاد اقامه نماز فردا 18 آذرماه در زنجان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین همایش این همایش با حضور فعالان عرصه ترویج فرهنگ نماز و قرآن، روسای دستگاه های اجرایی از جمله روسای شوراهای اقامه نماز تشکل ها، اعضای اقامه نماز تمامی دستگاه ها و دستگاه های اجرایی و فعالان در 14 منطقه آموزشی استان زنجان برگزار و مدیران فعال خواهند بود.

این مسئول گفت: اولین همایش این همایش ساعت 8 صبح در سایت اوستیای بزرگ زنجان با سخنرانی حجت الاسلام کراتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: دومین همایش این همایش فردا ساعت 10:30 صبح با حضور طلاب، روحانیون و ائمه جماعات برادران و خواهران برگزار می شود که تا دعوت نماز نهار ادامه دارد.

یوسفی گفت: سومین همایش با حضور معلمان، مدیران مدارس، معلمان، فرهنگیان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از ساعت 15:30 در محل اقیانوسیه بزرگ زنجان برگزار می شود.

وی افزود: این جلسه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی و بهداشتی با برنامه ریزی های انجام شده برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید