برگزاری اجلاس استانی نماز در این هفته با حضور تلاوت / کاهش معضلات اجتماعی با اهمیت دادن به معنویت

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785992

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه هر ساله یک مهمان کشوری در این برنامه حضور خواهد داشت، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده حجت الاسلام کراتی مهمان ویژه برنامه ما خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اجلاس اقامه نماز استان سمنان در گفنگو گفت: اقدام در راه است.

شمس الدین با اشاره به اینکه این برنامه سالی یک بار برگزار می شود، گفت: امسال از برترین های حوزه نماز تجلیل می کنیم الف) استان سمنان برگزار می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه هر ساله یک مهمان کشوری در این برنامه حضور خواهد داشت، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده حجت الاسلام کراتی میهمان ویژه برنامه ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دیدار 4 آذرماه ساعت 9 صبح برگزار می شود، افزود: این دیدار با حضور برترین ها در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار می شود. نماز. در روستا.”

شمس الدین این دیدار را مهم دانست و توضیح داد: با توجه به اقداماتی که در این حوزه انجام می شود، لازم است تلاش این افراد در یک جا دیده شود و بزرگان شهر از این اقدامات مطلع شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه بهترین اقدام ما در برابر اقدامات دشمنان اقامه دین است، گفت: خداوندی که ما را آفریده است، فرموده است دعا کنید با دعا موفق شوید پس قطعاً بهترین راه حل در برابر حملات دشمن نماز است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه هایی که به نماز و معنویت اهمیت داده می شود، مشکل اجتماعی وجود ندارد، گفت: آمارهای رسمی نشان می دهد که معضلات اجتماعی در ماه محرم و رمضان به شدت کاهش می یابد.

شمس الدین با بیان اینکه اگر شاخص های دینی را توسعه دهیم دیگر مشکلات اجتماعی نخواهیم داشت، گفت: هر چه معنویت بیشتر شود مشکلات اجتماعی کمتر می شود و اگر معنویت کم شود مشکلات دو برابر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید