برگزاری انتخابات نظام مهندسی اردبیل به صورت الکترونیکی

قدیر زارع جعفری شنبه شب در نشست خبری با یک گروه رسانه ای در اردبیل اظهار داشت: همچنین در استان اردبیل برگزار می شود ، جایی که 61 نامزد در 17 اکتبر با هم رقابت می کنند.

وی افزود: در پی اعلام و پیامک های روابط عمومی ، ثبت نام همکاران انتخاباتی طبق رویه های اعلام شده انجام شد ، به طوری که پس از تطبیق مدارک ، بررسی آنها و استعلام از مراجع ذیصلاح ، سرانجام شایستگی 61 نامزد اعلام شد. تایید شده. “خودتان آن را انجام دهید.

رئیس هیئت اجرایی نهمین هیات مدیره نظام مهندسی عمران استان اردبیل گفت: 24 ساعت قبل از انتخابات ، نامزدها می توانند به صورت حضوری و حتی در فضای مجازی تبلیغ کنند و جامعه مهندسی را از قابلیت های خود مطلع کنند.

زارع جعفری افزود: داوطلبان از تاریخ 3 الی 7 اکتبر فرصت تبلیغات خواهند داشت و طبق روال اعلام شده می توانند کار تبلیغاتی و ارائه خود را انجام دهند.

وی از جامعه مهندسی استان خواست تا در انتخابات 8 اکتبر مشارکت فعال داشته و با ثبت کد ملی و شماره تلفن خود در سیستم ، آرای خود را بصورت آنلاین و الکترونیکی اعلام کنند.

زارع جعفری در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: هرچه مشارکت جامعه مهندسی بیشتر باشد ، افراد واجد شرایط بیشتری در هیئت مدیره جدید انتخاب می شوند تا مسئولیت سه سال را بر عهده بگیرند.

وی افزود: افراد واجد شرایط در شش دوره در این دوره از انتخابات در 6 حوزه با یکدیگر رقابت می کنند که از این میان 15 منطقه در رشته برق ، دو منطقه در زمین شناسی ، پنج نفر در مکانیک ، دو نفر در ترافیک ، 7 نفر در معماری و در مجموع 30 نفر در ساختمان سازی شرکت می کنند.

زارع جعفری ضرورت رعایت اخلاق و حرفه ای را از مهمترین عناصر انتخابات پیش رو اعلام کرد و ادامه داد: همه اعضا می توانند به سایت اعلام شده توسط سازمان در روز پنجشنبه مراجعه کرده و به صورت آنلاین رای دهند. شماره تلفن ها و کدهای ملی اعضای نظام مهندسی ثبت می شود تا پیامک برای آنها ارسال شود.

وی گفت: بر اساس اعلام نظام مهندسی عمران استان ، 11 هزار و 960 عضو دارای حق رای هستند که در دوره های گذشته مشارکت مهندسان در انتخابات 43 درصد ثبت شده بود.

زارع جعفری در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم شاهد مشارکت بیش از 50 درصدی مهندسان در انتخابات پیش رو باشیم تا شرایط مطلوبی برای تشکیل هیات مدیره جدید ایجاد شود.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی عمران استان اردبیل اظهار داشت: جامعه مهندسان نگران ایمنی ، امنیت و سلامت انتخابات نباشند زیرا آرای جامعه مهندسان به دقت رعایت شده و حتی مکان ، زمان و زمان دقیق ثبت رأی را در نظر گرفته اند و در هیچ موردی نمی توان چندین بار با یک تلفن همراه در انتخابات شرکت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید