برگزاری اولین نشست قرارگاه نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در سازمان ملی زمین و مسکن


به گزارش

خبرگزاری موج،


به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن ارسلان مالکی رشد و تعالی و شکوفایی استعداد نیروی انسانی را از وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع عنوان کرد و آن را عامل اثربخشی و بهره‌وری نیروی انسانی در سازمان‌ها دانست.

معاون وزیر راه و شهرسازی تطبیق ساختار و استراتژی سازمان و مطابقت استراتژی با اهداف هر سازمان را از دیگر وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع برشمرد و گفت: اگر سازمان‌ها ساختار درستی داشته باشند حتما به اثربخشی می‌رسند و مدیریت دانش، مدیریت استعدادها، اولویت‌بندی درست نیروی انسانی و منابع، قطعا به رسیدن سازمان به اهدافش کمک خواهد کرد. 

مالکی افزود: اولویت‌های معاونت توسعه مدیریت‌ تقویت حس تعلق و وفاداری نیروی انسانی، افزایش رضایتمندی کارکنان و ایجاد نوآوری و خلاقیت در مجموعه سازمانی است.

وی تامین زمین و مسکن را به عنوان مهمترین وظیفه سازمان ملی زمین و مسکن و بخشی از هدف وزارت راه و شهرسازی وظیفه‌ای بسیار سنگین توصیف کرد که با تلاش تک تک کارکنان این مجموعه به انجام رسیده است. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نگاه موجود در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این نگاه و همتی که در این مجموعه وجود دارد موجب بهبود شرایط در وزارت راه و شهرسازی شده است.

همچنین در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سخنانی بر تعیین تکلیف وضعیت همه نیروهای انسانی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعم از نیروهای ستاد وزارت راه و شهرسازی، کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی تاکید کرد.

محمدعلی زهره‌ای همچنین گفت: باید ارزیابی را از خود شروع کنیم و اولویتمان کارکنان مجموعه‌هایمان باشد. 

اصلاح احکام کارگزینی کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی، ارائه نظام‌مند پیشنهادات و راهکارهای اجرایی جهت افزایش احکام کارگزینی، اقدامات پیشگیرانه برای رفع تبعیض و ایجاد عدالت سازمانی، توجه به امور مربوط به کارکنان شرکتی، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف ذیل قرارگاه نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی و تلاش برای بهبود مستمر وضعیت کارکنان در وزارت راه و شهرسازی از دیگر مواردی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به آنها اشاره کرد. 

فاطمه حمیدیان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن هم در این نشست با اشاره به اجرای سامانه داشبورد مدیریت ارزیابی اطلاعات تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن گفت: ایجاد یک سامانه اطلاعاتی جامع برای کلیه زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی نیازمند هدف‌گذاری درست و تعیین برنامه دقیق برای افرادی است که ارزیابی می‌شوند. 

وی همچنین برای همراهی در ایجاد یک سامانه کلی جهت مدیریت پایگاه اطلاعاتی و ارزیابی کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد. 

گفتنی است اولین نشست قرارگاه نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل منابع انسانی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی با میزبانی سازمان ملی زمین و مسکن صبح امروز در این سازمان برگزار شد.



آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید