برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور

برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور

در توضیح این خبر آمده است:

* خبرگزاری ایسنا به نقل از خبرنگار اعزامی خود به شهرستان سقز نوشت: جمعی از مردم شهرستان سقز به مناسبت چهلمین روز درگذشت مهسا امینی بر سر مزار مهسا امینی تجمع کردند. در حال حاضر تمامی راه های منتهی به شهرستان سقز برای رفت و آمد مردم باز است و عده ای دیگر از شهرستان های اطراف در این مراسم حضور داشتند.

* بر اساس این گزارش تاکنون قطعی اینترنت در این شهر وجود نداشته و تردد مردم به سمت مزار مهسا امینی به صورت مسالمت آمیز و بدون درگیری و تنش بین آنها و نیروی انتظامی حاضر در خیابان های شهر انجام شده است.

برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور

برنامه خاصی در قبرستان در نظر گرفته نشده بود و فقط حاضرین مشغول شعار دادن بودند.

* برخی گزارش های تایید نشده حاکی از تجمعات مردمی در بیش از 10 نقطه تهران و مناطق شهرهای بزرگ مانند مشهد و اصفهان است.

* طبق اخبار منتشر شده تجمعاتی در مناطق گیشا و امیرآباد تهران برگزار شد.

کانال تلگرامی خبری ایران تایمز گزارش داد معامله گران حاضر در بورس های تهران، اصفهان و تبریز در اعتراض به وضعیت این روزهای بازار سرمایه دست از کار کشیدند.

برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور

* خبرگزاری ایلنا گزارش داد؛ همزمان با تلاش برخی پزشکان برای تجمع مقابل سازمان نظام پزشکی، قائم مقام این سازمان در اعتراض به به اصطلاح بی احترامی به پزشکان از سمت خود استعفا داد.

* برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی حاکی از برگزاری تجمعات پراکنده در محدوده بازار تهران، خیابان لاله‌خزار، امین خضر، گردنه علاءالدین و بازار رایانه تهران بود.

برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور

* طبق عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، دانشجویان دانشگاه‌های خواجه نصیرالدین طوسی، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران، دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، دانشگاه چمران اهواز، بابایی قزوین، دانشگاه علوم پزشکی تهران بهشتی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد، آزاد شیراز، پردیس صدرا، دانشگاه تهران، مرکز پونک، دانشگاه بوعلی همدانو، دانشگاه رسام کرج روز چهارشنبه تجمع اعتراضی برگزار کردند و شعارهایی مانند امروز ماتم است سر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید