برگزاری جلسه برنامه ریزی فرهنگی مسابقات سازمان لیگ فوتبال در سال 1401


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834653

جلسه برنامه ریزی فرهنگی سازمان لیگ فوتبال کشور در سال 1401 با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی و سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به منظور ارائه پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص بهبود فضای فرهنگی مسابقات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به در پیش بودن فینال جام حذفی در نساجی و آلومینیوم، در دفتر ژ.ک. معاونت فرهنگی و ورزشی جوانان برگزار شد.

در این نشست مدیران کل استان های مازندران و مرکزی (در قالب وبینار) و معاونان فرهنگی با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی، پیشنهادات و راهکارهای خود را برای بهبود فضای فرهنگی مسابقات ارائه کردند.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش با تاکید بر اهمیت همه رویدادهای ورزشی گفت: فوتبال به دلیل یکپارچگی و تاثیر اجتماعی بیشتر دیده می شود و در خط مقدم توسعه ورزشی و اجتماعی قرار دارد.

وی افزود: نگاه ما به رویدادهای ورزشی فرصت محور است و هر چه رویدادهای ورزشی با حضور تماشاگران بیشتر شود، تجربه ما در اجرای برنامه افزایش می یابد و در نتیجه شاهد کاهش چالش های امنیتی خواهیم بود.

کلهر افزود: ایجاد فضای مثبت برای اوقات فراغت و تفریح ​​و حفظ کرامت تماشاگران حاضر در مسابقات ورزشی در ورزشگاه ها از اولویت های ما است.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رویدادهای فرهنگی موثر بر بازی ایران و لبنان و استقلال و پرسپولیس گفت: در بازی های پیش رو با برنامه ریزی و تقسیم بندی مناسب می توان شاهد اتفاقات فرهنگی خوبی بود.

وی با اشاره به صعود دو تیم آلومینیوم و نساجی به فینال جام حذفی برای اولین بار گفت: اگر استان مرکزی و مازندران با برنامه ریزی و به همین تعداد تماشاگران خود را به ورزشگاه ها اعزام کنند، می توانیم برگزار کنیم و مراسم را بهتر سازماندهی کنید.

حجت الاسلام احدی گفت: برنامه ریزی افطاری، جشن بعد از مسابقه، مستندسازی استان ها، جلسات ویژه لیدرها، بدرقه و استقبال از تیم ها، پوشش اخبار و …. از جمله کارهایی است که برای اجرای بازی باید به بهترین نحو انجام شود. پیگیری شود.

در این جلسه بهمنی رئیس اداره روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ فوتبال، محمدی رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، سلطانی معاون فرهنگی استانداری، تاجیک معاون وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان حضور داشتند. مدیرکل توسعه حرفه ای و امور باشگاه ها، حمیدی زاده بسیج ورزشکاران و روحانی منش، معاون روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید