برگزاری رزمایش مشترک “طرح زمستانی” در کرمانشاه


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917775

در کرمانشاه رزمایش مشترک «طرح زمستانی» یگان های انتظامی، خدماتی و کمکی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری مرصاد، رزمایش مشترک «طرح زمستانی» نیروهای انتظامی، خدماتی و کمکی امروز چهارشنبه با رژه نیروهای انتظامی، خدمات رسان و یگان های کمکی در مرکز فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سردار جمال سلمانی امروز چهارشنبه با قدردانی از تمامی نیروهای خدمتگزار در این زمینه اظهار داشت: این افراد هستند که با احساس مسئولیت خالصانه جان خود را برای امنیت مردم فدا می کنند و جان خود را از دست می دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعامل و همپوشانی خوبی بین نیروی انتظامی در طرح زمستانی وجود دارد، افزود: طرح زمستانه مانند سال های گذشته از سوم آذرماه تا 30 اسفند ماه با همکاری مجموعه ای از نهادها و نهادها و نهادها و نهادها و دستگاه های اجرایی است. واحدهای خدماتی همراه با پلیس راهنمایی و رانندگی.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در استان کرمانشاه با توجه به شرایط جغرافیایی، وجود گردنه ها و محورهای برفگیر و در نتیجه ایجاد برخی مشکلات ترافیکی در محورهای استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استان

این افسر پلیس گفت: در طرح زمستانی پلیس، دستگاه های خدماتی و پشتیبانی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آتش نشانی، شهرداری، مدیریت بحران، مرکز گردشگری و خودرو، امدادرسانی اورژانس، هلال احمر خدمات رسانی خواهد کرد و همچنین گشت های 24 ساعته پلیس راه در محورهای مواصلاتی منطقه ساماندهی می شود و امیدواریم در فصل زمستان امسال کمترین تصادفات و قربانیان را داشته باشیم.

سردار سلمانی ادامه داد: شهروندان به اطلاعیه های درج شده در خصوص وضعیت جاده ها و آب و هوا توجه داشته باشند و گردنه های برفگیر و جاده های پرخطر را مورد توجه قرار دهند و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید