برگزاری مانور سراسری ایمنی در برابر زلزله در 300 خانه حلال استان هرمزگان


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903795

سلحشور با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یکی از وظایف اصلی خود آموزش افراد جامعه است، از برگزاری مانور سراسری ایمنی در برابر زلزله در 300 خانه حلال استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: به مناسبت هفته جهانی کاهش خطر بلایای طبیعی، جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با تلاش امدادگران و نجاتگران امدادگران، مانور ایمنی در برابر زلزله در خانه های حلال برگزار کردند این جمعیت در سراسر استان کردنشین بود و بیش از 300 خانه حلال میزبان مانور ایمنی در برابر زلزله بودند.

وی همچنین همکاران جمعیت هلال احمر، مربیان، امدادگران و ناجیان غریق را محور اصلی مانور ایمنی در برابر زلزله عنوان کرد و افزود: اعضای خانه های هلال آموزش های لازم برای مقابله با خطر زلزله را فرا گرفتند.


سلحشور ابراز امیدواری کرد: با انجام این مانورها و با پیشبرد برنامه های آموزش جمعیت بتوانیم در افزایش تاب آوری جامعه و افزایش ایمنی جامعه در صورت بروز حادثه کوشا باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اذعان داشت: به عنوان یکی از وظایف اصلی جمعیت هلال احمر، آموزش اعضای جمعیت در دستور کار قرار دارد و در حوزه های مختلف در حوزه مدیریت بحران به آموزش بخش های مختلف این جمعیت می پردازد. جامعه از طریق برنامه ریزی

وی خانه های حلال را یکی از سکوهای مهم آموزشی جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: بتوانیم اعضای خانه های حلال را که اکثراً در مناطق دور افتاده و روستاها زندگی می کنند تربیت کنند و آموزش و پرورش و جامعه را افزایش دهند. آگاهی در مدیریت بحران و مدیریت حوادث و سوانح می تواند به کاهش اثرات مخرب و کاهش خطرات ناشی از حوادث تا حد قابل توجهی کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید