برگزاری مراسم تجلیل از قرآن کریم در شهرستان برخوار در ماه مبارک رمضان


ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822041

رئیس مؤسسه قرآن کریم کودکان و نوجوانان شهرستان برخوار:

رئیس موسسه مهد قرآن و عترت استان برخوار گفت: مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم در شهرستان برخوار با تجلیل از بیش از 200 نفر از طلاب برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین جعفری رئیس مؤسسه مهدکودک قرآن و عترت استان برخوار در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه سابقه حفظ قرآن در کل شهرستان به دهه 70 برمی گردد، گفت: : این کتاب آسمانی متأسفانه همچنان سرکوب و متروک است.

وی افزود: با این حساب شناسایی حافظان قرآن کریم را برای جشن در دستور کار شهرستان قرار داده ایم.

جعفری گفت: هم اکنون بیش از 200 حافظ کل قرآن در شهرستان برهر شناسایی شده اند که در همایشی که فردا (پنجشنبه 26 فروردین) در محل پذیرایی گل گندم هرزق برگزار می شود، تجلیل می شود.

رئیس مؤسسه قرآن و عترت کودکان و نوجوانان شهرستان برخوار گفت: افرادی که به مطالعه قرآن می پردازند به همراه خانواده خود در این همایش حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: در 4 جزء دیگر علاوه بر تجلیل از کسانی که کل قرآن را می دانند، تجلیل می شود.

جعفری همچنین تصریح کرد: از اولین حفظ قرآن کریم شهرستان، خانواده های قرآن که حداقل 2 نفر از خانواده حافظ هستند، حافظان جوان و نوجوانان و افرادی که حافظ هستند، در اکثر موارد. آزمون ها و مسابقات استانی و شهرستانی و کشوری دارای رتبه نیز به صورت جداگانه اعطا خواهد شد.

رئیس مؤسسه مهدکودک قرآن کریم استان برخوار گفت: حامد منیری، مدیرکل دفتر نشر و ترویج قرآن و مشارکت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام نکدلی، خمینی شهر. نماینده مردم برخوار در مجلس و صمیمانه قرآن کریم، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم برخوار در مجلس و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این همایش در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید