برگزاری پنجمین جشنواره ملی فنر در بخش های مختلف هنری

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791317

رئیس سازمان سینمایی و هنری دفاع جهانی از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فنر برای تولیدات هنری دفاعی جهان در بخش‌های مختلف هنری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود سزار، رئیس سازمان جهانی هنر و سینما گفت: مستند، انیمیشن و برنامه های رادیویی.

وی افزود: مراسم اختتامیه این مراسم چهارشنبه 24 آذرماه در استان خراسان رضوی و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس با حضور مسئولان کشوری، لشکری ​​و استانی و هنرمندان برگزیده میزبانی شد. توسط اداره کل حفاظت و نشر اشیاء قیمتی حراست مقدس استان خراسان رضوی برگزار می شود.

رئیس سازمان هنر و سینمای دفاع مقدس ادامه داد: ترویج و نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و بیان حماسه های جاودانه شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس است. اهداف مهم ما در این جشنواره.»

سساوار در پایان گفت: در این دوره از جشنواره 4943 اثر شرکت کردند که بیشتر آنها آثار هنرمندان جوان کشور است که اگرچه از دوران دفاع مقدس نمانده اند اما اکنون با پیشکسوتان این عرصه مقدس پرچم حامل و تداوم ترویج این فرهنگ متعالی به حماسه، جهاد و مقاومت تبدیل شده است که امروز و آینده ایران عزیز به آن نیاز جدی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید