کشف استعدادها مهمترین هدف از برگزاری جشنواره های هنری در کشور

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785475

پهلوانیان استعدادیابی را مهمترین هدف برگزاری جشنواره های هنری در کشور می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد پهلوانیان در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا در خصوص اولین جشنواره ملی مجریان و سخنرانان استان یزد اظهار داشت: نمایش و سنجش توانمندی های هنری و کشف استعدادهای جوان دو پیامد برگزاری جشنواره های مشابه در استان و کشور است. . . “

مدیرعامل صدا و سیمای مرکز یزد افزود: رویدادهای فرهنگی مانند سرسخان در واقع چراغ راه رشد هنرمندان جوان و گمنام است.

وی در ادامه حمایت از رویدادهای فرهنگی را مهم دانست و گفت: موج آفرینی برای هنرمندان صاحب نام و ایجاد انگیزه در سایر افراد جامعه از دیگر ویژگی های این گونه رویدادهای فرهنگی است.

پهلوانیان با اشاره به اهمیت وجود استعدادهای مختلف هنری در استان یزد خاطرنشان کرد: در سال های اخیر جوانان با استعدادی سرشار در عرصه صحنه، صدا و سیما در استان یزد شناسایی شده اند که نیاز به برنامه ریزی و تقویت داشته های خود دارند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد حضور جوانان و هنرمندان در رشته سوارکاری در جشنواره های هنری خارج از استان بوده ایم که با توجه به توانمندی های بالای خود رتبه اول را نیز کسب کرده اند، تاکید کرد: به همین دلیل جشنواره مجریان و سخنرانان استان یزد حائز اهمیت است. .

مدیرعامل صدا و سیمای مرکز یزد برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی و مهارتی در حاشیه جشنواره را از ویژگی های این رویداد فرهنگی دانست و گفت: در این سمینارها تجارت خوبی بین جوانان جویای رشد منتقل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید