جشنواره های منطقه ای بستری را برای نمایش استعدادها فراهم می کند/ آثار ارائه شده دائمی خواهند بود


ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921147

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر:

کوروش زارعی گفت: برگزاری این جشنواره های منطقه ای باعث می شود پایتخت نشینان بدانند چه استعدادها و هنرمندانی در شهرستان ها وجود دارد و تهران تنها پایتخت تئاتر ایران نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شبکه خبری مرصاد، کوروش زارعی در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در کرمانشاه با اشاره به احیای جشنواره منطقه ای تئاتر فجر گفت: جشنواره منطقه ای تئاتر فجر بیش از هفت سال از دهه فجر می گذرد. جشنواره بین المللی تئاتر منسوخ شد و این ضایعه بزرگی برای تئاتر شهرها محسوب می شد.

وی افزود: خوشبختانه امسال با توجه به درخواست های متعدد هنرمندان و کارشناسان و همچنین اهالی فرهنگ و هنر شهرستان ها شاهد برگزاری مجدد این جشنواره ها هستیم.

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: برگزاری این جشنواره های منطقه ای باعث می شود پایتخت نشینان بفهمند چه استعدادها و هنرمندانی در شهرستان ها وجود دارد و تهران تنها پایتخت تئاتر ایران نیست.

این مسئول تصریح کرد: آثار ارائه شده در این جشنواره به عنوان آثاری ماندگار در یاد همه خواهد ماند و تئاتر و هنر هنرمندان ماندگار خواهد بود.


a69897bf ff99 41d2 9cc9 d5c325210652 خبر خاکستری

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از میزبانی استان کرمانشاه در جشنواره منطقه ای فجر گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که افراد زیادی در طول تاریخ آمده اند و رفته اند و اثری نمی بینیم. از آنها.

وی افزود: گروه هایی هستند که خاطرات را برای بعد می گذارند. گروهی پر از درد و رنج و غم و ناراحتی که نمونه هایی از آن در تاریخ باستان یافت می شود و بخشی دیگر از خاطرات زیبا در عین وجود زیبا و جذاب و روح انگیز است و بخشی از آن همیشه با هنر آمیخته است. هستند

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: هنرمندان افرادی هستند که زندگی خود را در ابعاد مختلف گسترش می دهند و هنرمندان هم به مرور زمان دامنه زندگی خود را گسترش می دهند و هم به آن عمق می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید