سینما فلسطین میزبان نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم مدرسه بود


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908905

دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ای گفت: مراسم پایانی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ای از 28 تا 7 آبان ماه در خانه جشنواره که میزبان حوزه هنری کودک و نوجوان است در سه بخش شامل ابتدایی برگزار می شود. ، سطوح علمی و آموزشی که بخش هنری هر کدام به صورت جداگانه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین آهوین دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ای از برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ای 28 تا 7 آبان ماه در خانه جشنواره که میزبان حوزه هنری کودک و نوجوان بود، خبر داد و اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره این رویداد در سه بخش ابتدایی، علمی و آموزشی برگزار می‌شود که بخش هنری هر یک به طور جداگانه برگزار می‌شود.

وی گفت: آغاز به کار و افتتاحیه اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم مدرسه ای در مقطع ابتدایی از 28 آبان ماه و با اهدای جوایز و نشان های ویژه انتخابی در رشته های داستانی، مستند، انیمیشن، تبلیغاتی. تیزر، تصویری و علمی آموزشی و همچنین اهدای جوایز با مضامین ویژه خانه خلاق و ابداعات موضوع و حرکت کودک همراه خواهد بود.

آهوین ادامه داد: مراسم بزرگداشت ابوریحان بیرونی و اهدای تندیس و لوح تقدیر در بخش علمی و آموزشی جشنواره فیلم مدرسه ای همزمان با اهدای جوایز پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی نور و اهدای تندیس برگزار می شود. و لوح تقدیر از جوایز تخصصی بخش هنری جشنواره در رشته‌های مختلف شامل اعطای تندیس هیئت داوران مردمی و بخش جانبی، جوایز ویژه سمپاد، سازمان جوانان هلال احمر، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوتی و تصویری در فضای مجازی (ساترا) است. )، اداره کل آموزش عمران شهرداری تهران و حوزه هنری کودک و نوجوان.

دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ای دانش آموزی تصریح کرد: خانه جشنواره از 30 تا 25 آبان ماه هر روز از ساعت 15 تا 15 به نمایش آثار معرفی شده در جشنواره و برگزاری رویدادهای رسانه ای تخصصی ویژه نوجوانان و معلمان هنر در سینمای فلسطین می پردازد. ساعت 20:00

وی گفت: همچنین پخش اینترنتی ویژه اختتامیه جشنواره همه روزه از ساعت 17:30 الی 23 از شبکه ویژه جشنواره روبیکا پخش می شود و برنامه تلویزیونی ویژه جشنواره نیز از 28 تا 26 آبان ماه به صورت زنده از شبکه امید پخش می شود. برگزیدگان محورهای هنری جشنواره محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید