شناسایی استعدادهای هنری استان مرکزی مهمترین هدف جشنواره فانوس است.

ساعت: 20:55
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779568

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی:

کریمی گفت: تولید آثار متنوع در حوزه های مختلف و شناسایی آثار هنر دفاع مقدس در استان مهمترین هدف جشنواره فانوس بود که خوشبختانه در استان مرکزی جشنواره فانوس موفق به ارتقای جایگاه و جایگاه خود شد. کیفیت و کیفیت.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در مراسم اختتامیه پنجمین فانوس جشنواره هنری فانوس گفت: جایگاه خود را هم از نظر کیفی و هم از نظر کیفی ارتقا دهید.

وی افزود: پنجمین دوره جشنواره فانوس با ۲۲ شاخه مهم تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی، متن برای نمایش، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه سازی، خوشنویسی نستعلیق، مجموعه داستان ، فیلم های بلند و کوتاه برگزار شد، فیلم، تئاتر تلویزیونی، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه، نماهنگ، موسیقی با کلام و بدون کلام، سرود و گروه کر دانش آموزی، پخش رادیویی و پادکست با ارسال 93 اثر.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست استان مرکزی گفت: هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، تلویزیون و سینما، موسیقی، سرود و رادیو پنج بخش مهم این جشنواره است.

کریمی ادامه داد: نقش امام خمینی (ره) و رهبری و فرماندهی ایشان در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، نقش شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان مبلغان دفاع خالص اسلام محمدی، ولایت و بصیرت جوانان ایران اسلامی.

در پایان این مراسم از آثار برتر و تقدیر شده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید