بانوی درخشان بوشهری در جشنواره فانوس / ایستگاه بعدی مشهد امام رضا (ع) است

ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793543

صداقتجو گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، به دلیل شرایط کشور، آرزوی رفتن به محضر ولی امر مبارکمان امام رضا (ع) را داشتم. جمعه شب که با پسرم بازی می کردم، گفت: مامان و بابا بیایید سوار ماشین من شوید، ایستگاه بعدی مشهد امام رضا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ جشنواره ملی فانوس هر ساله توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود. این جشنواره به تولیدات مقدس حراست در بخش‌های مختلف هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، انیمیشن و برنامه‌های رادیویی اختصاص دارد.

امسال پنجمین دوره این جشنواره در مشهد مقدس برگزار شد.

در این دوره از جشنواره در بخش منطقه ای در مجموع 4943 اثر شرکت کردند که از این تعداد 505 اثر در فینال کشور به رقابت پرداختند.

حضور یک هنرمند بوشهری در جشنواره فانوس

یکی از شرکت کنندگان در این مسابقه هنرمند بوشهری بود که توانست در این جشنواره بدرخشد و بالاترین عنوان را در رشته نقاشی دیجیتال کسب کند.

4d03535b 24dd 443a 9f90 1bd3bad2ea5b خبر خاکستری
این هنرمند زن بوشهری به نام فاطمه صداقت جو علاوه بر دریافت بالاترین نشان، موفق به کسب دیپلم افتخار نقاشی دیجیتال نیز از این جشنواره شد.

فاطمه صداقت جو هنرمند متعهد بوشهری در گفت و گو با سپاس در خصوص دریافت بالاترین عنوان جشنواره فانوس که امسال در مشهد برگزار شد، گفت: سه سال است که در این جشنواره حضور دارم و از زمان علی با این جشنواره آشنا شدم. صفری مدیر امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر بود. با حمایت و پیگیری ایشان توانستم آثاری در خور جشنواره ملی تهیه و ارسال کنم.

نقاشی برای شهدا و پاسداشت مقدس

صداقت جو افزود: سال هاست که در عرصه حراست در نقاشی دیجیتال شهدای استان و کشور موفق بوده ام و هدف اصلی من اثبات سطح توانایی هنرمندان انقلابی استانم است.

تماشای ویدیو

وی گفت: در مدت سه سالی که در جشنواره شرکت کردم به لطف خدا و شهدا عناوین مختلفی کسب کردم. در سال 1377 تعدادی از آثارم انتخاب شدند. سپس در سال 1378 مقام دوم را کسب کردم و امسال مقام اول را کسب کردم و تندیس و دیپلم گرفتم.

با جلوه بوشهر پایتخت مقاومت در جشنواره شرکت کنید

این بانوی هنرمند گفت: اثری که امسال مقام اول را کسب کرد، تصاویر دو قرن مقاومت و مبارزه با استعمار در استان بوشهر است که در آن سعی کردم دانشمندان و مبارزان استان خود را در کشور معرفی کنم.

61930484 a091 4b31 99f2 6e83a8fd94d2 خبر خاکستری

صداقت جو گفت: این جشنواره هر ساله در یکی از استان های کشور برگزار می شود و از ابتدای شیوع ویروس تاج در کشور به دلیل شرایط کشور قصد زیارت امام رضا (ع) را داشتم.

این هنرمند بوشهری خاطرنشان کرد: جمعه شب در حالی که با فرزندم بازی می کردم گفت: مامان و بابا بیایید سوار ماشینم شوید، ایستگاه بعدی مشهد امام رضا است. ما از جمله پسرمان خیلی خوشحال شدیم که حدود یک ساعت بعد تلفنم زنگ خورد و آقای صفری گفتند من از رضا تو را به مشهد دعوت کردم و مقام اول جشنواره ملی فانوس را کسب کردی.

b9000905 f76e 4905 ab82 5a34d6d92439 خبر خاکستری

صداقت جو گفت: اجازه بدهید این خدمت را خدمت شما عرض کنم، نمی دانستم جشنواره امسال در کدام استان برگزار می شود.

وی افزود: به واسطه فعالیت در این راه مقدس و در زمان اعلام جوایز، سپاس و قدردانی از اهل بیت به ویژه حضرت زهرا(س)، امام حسین(ع) در زندگی ام هدایای معنوی مختلفی دریافت کرده ام. (ع)، امام رضا (ع) و سردار دلا و همه شهدا را که افتخار می کردم چهره شان را با آنها نقاشی کنم، در دلم احساس کردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید