برگزیدگان دهمین جشنواره زمین استادان برتر ایران معرفی شدند


ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808872

برگزیدگان مرحله نهایی دهمین جشنواره اساتید برتر ایران زمین با حضور وزیر ورزش و جوانان معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای. کشتی؛ در این مراسم که روز سه شنبه 26 بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، کلهر قائم مقام وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. هنر و ورزش وزیر فرهنگ و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، باران چسمه رئیس فدراسیون ورزش و کشتی زرهانه، سبزواری نایب رئیس فدراسیون، ملکی دبیرکل فدراسیون، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، پهلوان جابر صادق زاده، پهلوان توپچی، استاد علی انسانی (ع)، زورخانه داران، پیشکسوتان، قهرمانان و صاحبان زورخانه.

به ترتیب محسن بحریان (فارس) و محمدرضا حسن پور (خراسان جنوبی) موفق به کسب کلاه طلای این دوره از جشنواره شدند که نتایج آن در بخش های مختلف اعلام می شود.

در بخش ضرب و خوانش سنتی شاهنامه ابوالفضل گلمی (خراسان رضوی)، رمضانعلی باگرزاده (خراسان رضوی)، محمدعلی اسدی (اصفهان)، سیدضیاء الدین میرشکی (لرستان) و بهردم جاجا علیرضا محرابی (اصفهان). ) محمد عابدینی (آذربایجان شرقی) در این رشته دیپلم گرفت.

در ضرب مدرن و بخش کلاسیک برای خرابه‌ها محمدرضا حسن‌پور (خراسان جنوبی) 19 تا 30 ساله و محسن بحریان (فارس) 31 تا 40 ساله موفق به کسب طلایی شدند.

علی ملکی نژاد (تهران) از 19 تا 30 سال، محمد گلستانی (تهران) از 19 تا 30 سال، رضا اکبری (مازندران) از 19 تا 30 سال، سیدعلی توانگر (مرکزی) از 19 تا 30 سال، بشیر السک اصفهان از 19 تا 30 سال، تقی سعادت پور (مرکزی) از 31 تا 40 سال، محمدرضا نعمت الهی (فارس) از 31 تا 40 سال، مرتضی شهری (خراسان رضوی) از 31 تا 40 سال موفق به کسب مقام دوم شدند. درجه در سازهای کوبه ای کلاسیک مدرن و.

دیپلم افتخار نوازندگی کوبه ای و آواز کلاسیک از حسین تاجیک (تهران) از 19 تا 30 سال، محمد حسن شهمیر (آذربایجان شرقی) از 19 تا 30 سال، سهیل قاسمی (آذربایجان شرقی) 19-30 سال، افشین یوسفی (مرکزی) 19 سال 30 سال، علیرضا نعمت الهی (فارس) از 19 تا 30 سال، محمدرضا عباسیان (خراسان رضوی) از 19 تا 30 سال، بهروز خلیل پور (بوشهر) از 19 تا 30 سال، مهران فرهادی فر (خراسان به رضوی) 309 ساله حجت رمضان نژاد (خراسان رضوی) از 31 تا 40 سال.

در بخش مرشدی سردم سیمین، گروه سبزواری به ابوالفضل گلامی، جواد شکیبا، اسماعیل نورهنگ از استان خراسان رضوی و حمید عزیزی، مهدی یدالهی (همدان) از همدان و احسان حدامتی از حدادی مرادی و مازن اهدا شد. .

دهمین جشنواره برترین های ایران زمین به منظور ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از الگوها و الگوها در هنر مرشدی، آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، ارس برگزار شد. منطقه آزاد، یزد، خراسان جنوبی و البرز به دبیرخانه این جشنواره مستقر در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اعزام شدند.

سرانجام مرحله پایانی این جشنواره صبح امروز سه شنبه 26 بهمن ماه 1392 همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز ملی بزرگداشت مقام پدر با حضور 37 نفر از مدیران برتر در تالار اندیشه آغاز می شود. مستقر در سازمان تبلیغات اسلامی. عملکرد.

در این جشنواره راهنمایان راه یافته به مرحله نهایی به مدت 6 دقیقه در دو بخش طبل سنتی و مدرن اجرا می کنند و 11 داور مطرح کشوری به ارزیابی صدا و آواز لیدرها پرداختند.

لازم به ذکر است: این رویداد ملی ورزشی زورخانه ای با تمجید و همکاری رسانه ملی به ترتیب از ساعت 10:30 الی 11:30 و از ساعت 15:30 از ساعت 4:30 بعدازظهر به صورت زنده و زنده پوشش داده می شود. در شبکه ورزش سیما و از ساعت 16:30 تا 17:30 در شبکه سه سیما، جریان این رقابت های مهیج و دیدنی در بین سران کشور از تلویزیون پخش شد.

گفتنی است افتتاحیه سرود ملی ورزش زورخانه ای، اجرای آئین های زورخانه ای توسط گروه آقایان ایران زمین، اجرای مربیان برتر دوره های قبل و غیره. بخشی از برنامه تعطیلی بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید