برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی تحقیقات علمی و فناوری معرفی شدند

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921746

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی علم و فناوری کتابخانه ملی در شاخه کتاب، پایان نامه و رساله دکتری، پژوهشگر برتر غیردانشگاهی سازمان و پژوهشگر برگزیده که از اعضای هیات علمی این سازمان است. اعلام شدند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، نجفکلی حبیبی عضو هیئت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد. این سازمان و معلمان و محققان کشور.

رتبه اول علم اطلاعات و معرفت شناسی سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش های علمی و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در بخش پایان نامه به امیر ریسمان باف خوزستانی در مقطع دکتری با موضوع «پژوهش تاریخی نهضت ساختارشکنی برای شناسایی و تحلیل ابعاد گفتمان سارا سهراب زاده از تهران به عنوان دومین برنده دوره دکتری با موضوع «غنی سازی بسترهای آثار خلاق تولید داده های ساختاریافته بر اساس ویژگی های داده های محلی از بستر اطلاعاتی ایرانی-اسلامی» انتخاب شد. ، و فاطمه آقا شریف از تهران به عنوان برگزیده دوم معرفی شد و ارشد با موضوع «تحلیل فرآیند ارزیابی و تخریب منابع سمعی و بصری در مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته تاریخ، یکی از زیرمجموعه های علوم اطلاعات و معرفت شناسی، ابوالفتح مومن همدانی در دکترای خود با موضوع «بررسی تحول نهضت ملی (1328-1332 ه.ش.) در همدان. و تأثیر آن بر حیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همدان.» در زمینه حفاظت و مرمت، مصطفی حاجه محمودی زاهدانی در دکترای خود با موضوع «درمان آسیب زردی ناشی از اکسیداسیون خمیر کاغذ تاریخی با استفاده از مواد شوینده و کاهنده» و در زمینه معرفت شناسی و نسخ خطی، سهند سلطان دوست در دوره دکترای خود با موضوع «تحول و دوره بندی ادبیات فارسی در موسیقی ایران (قرن 10 تا 13 هجری قمری)» ممتاز شناخته شدند.

کتاب برگزیده رشته علم اطلاعات و معرفت شناسی به لاله صمدی برای نگارش کتاب «سازمان منابع رایانه ای» و مهدی شقاقی برای نگارش کتاب «اخلاق و مسائل پایه اطلاع رسانی» اهدا شد. جایزه کتاب برگزیده تاریخ به سید هادی برهانی برای تألیف کتاب «کتاب های درسی اسرائیل- فلسطین» و پیمانه صالحی برای مصاحبه تاریخ شفاهی با مظاهر مصفا با کتاب «شاعر مشتعل» نامزد دریافت جایزه شد.

هیأت داوران هیچ اثری را در طرح و ایده انتخاب شده ندیدند که در خور قدردانی باشد.

در گروه پژوهشگران سازمانی، مصطفی ملایی به عنوان پژوهشگر برگزیده غیردانشگاهی و حبیب الله عظیمی به عنوان پژوهشگر برگزیده از سوی هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید