برگه حقوق و دستمزد فرهنگیان بازنشسته با کد ملی را ببینید

برگه حقوق و دستمزد فرهنگیان بازنشسته با کد ملی را ببینید

برای مشاهده نحوه مشاهده فیش حقوقی معلمان بازنشسته با کد ملی و ورود لینک و راهنمای دریافت فیش حقوقی معلمان بازنشسته با ما در اندیشه مسائل همراه باشید.

روشی برای مشاهده فیش حقوقی معلمان بازنشسته با کد ملی در اختیار شما قرار داده ایم تا معلمان بازنشسته بتوانند بدون اتلاف وقت و دردسر فیش حقوقی خود را دریافت کنند. با وعده مسئولان برای افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان بازنشسته و جبران مابه التفاوت، مشخص شد که دریافت فیش حقوقی برای فرهنگیان چقدر اهمیت دارد.

در زیر جزئیات نحوه مشاهده فیش حقوقی معلمان بازنشسته با کد ملی مدرن اندیشی را دنبال کنید. معلمان محترم بازنشسته می توانند با مراجعه به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی حق الزحمه قانونی خود را دریافت کنند.

همانطور که در ابتدا ذکر شد برای دریافت برگه حقوق و دستمزد معلمان بازنشسته باید به سایت رسمی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینک زیر می توانید به این سامانه منتقل شوید.

سامانه صندوق بازنشستگی کشوری تنها برای دریافت فیش حقوقی نیست، بلکه کلیه امور مربوط به بازنشستگی مانند اخذ حکم قانونی، استعلام پرداخت بیمه عمر، بیمه تکمیلی، خدمات بیمه دولتی و … از طریق این سایت قابل پیگیری است. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر باید به قسمت خدمات مستمری بگیران که در تصویر زیر مشخص شده است رفته و سپس روی گزینه اول یعنی دریافت فیش حقوقی کلیک کنید.

همچنین از پایین سیستم می توانید مستقیماً به صفحه دریافت فیش حقوقی هدایت شوید.

همچنین ممکن است این فیش حقوقی مربی با کد کارمندی را دوست داشته باشید – آیا امکان دریافت فیش حقوقی مربی با کد کارکنان وجود دارد؟
در مرحله آخر باید شماره دفتر، شماره ملی، شماره حساب و ماه دریافت برگه را وارد کرده و دکمه مشاهده فیش را فشار دهید.

توصیه می شود پس از مشاهده هر ماه به صورت pdf (با کلیک بر روی کلمه “ایجاد فایل PDF” در بالای برگه) فیش های حقوقی را ذخیره کنید زیرا در حال حاضر سیستم فقط امکان دریافت فیش های دو ماه گذشته را می دهد.

شماره دفترچه حساب شماره ای است که صندوق بازنشستگی کشوری به شما داده است.

در صورت دریافت پیغام خطا از سامانه فیش حقوقی، باید مدارک لازم را به همراه داشته باشید و با مدیریت صندوق بازنشستگی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید