برگه انقلاب رنگی ضد پوتین با شبکه ملی اطلاعات بازگشت/ روسیه در جنگ سخت و نرم با ناتو، اسرائیل و آمریکا پیروز شد


ساعت: 09:58
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885482

سید علیرضا آل داود گفت: آمریکا با جنگ شناختی و انقلاب رنگی تلاش کرد قیام اصلاح طلبان را در سال 88 در روسیه پیاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در جنگ روایات، کسی که اولین روایت را خلق می کند بر فضا مسلط است، البته این یک امر نسبی است و روایت اول همیشه در میدان برنده نخواهد بود.”

آل داود با اشاره به اینکه اگر روایت دوم هوشمندانه باشد، روایت اول را می توان خنثی کرد و از شکل گیری رفتار در بین مردم جلوگیری کرد، افزود: شبکه ملی اطلاعات با ابزار رسانه ای از جهت گیری ذهنی دشمن جلوگیری می کند.

وی اخبار جعلی و اخبار جعلی بدون منبع، هنری و آمیخته به حقیقت و دروغ را ابزار دشمن می داند و بیان می کند: آسیب های برنامه ریزی شده دشمن از جمله حملات سایبری کمتر متوجه کشورهای پیشرفته و دارای شبکه ملی اطلاعات است. .

آل داوود تصریح کرد: اهمیت داشتن شبکه ملی اطلاعات به حدی است که 30 کشور جهان از جمله اتحادیه اروپا، آمریکا، کره جنوبی، استرالیا، روسیه، چین و انگلیس دارای آن هستند اما با فیلتر حباب یا تحت یک هشتگ خاص، کاربر حذف می شود

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ویژه دشمن در خلاء وجود شبکه ملی اطلاعات، تأثیرگذاری بر نسل آینده ما است، گفت: دشمن آنقدر به نوجوانان و کودکان حمله می کند که سبک زندگی و پوشش آنها نیز تغییر می کند.

الداود در بخشی دیگر افزود: در جنگ روسیه و اوکراین اگر روسیه شبکه ملی اطلاعات نداشت، شاهد تشویق مردم روسیه برای راه اندازی تظاهرات ضد جنگ بر اساس شبکه های اجتماعی آمریکایی از جمله فیس بوک بودیم. اینستاگرام و تلگرام.

وی با اشاره به اینکه جنگ روسیه و اوکراین جنگ با ناتو، رژیم صهیونیستی و آمریکا بود و آنها در صدد تغییر رژیم حاکم بر روسیه بودند، تصریح کرد: آمریکا با جنگ شناختی به دنبال اجرای قیام اصلاح طلبان در روسیه است. و انقلاب رنگی

آل داوود تصریح کرد: اگر روسیه شبکه ملی اطلاعات نداشت، مردم این کشور با اطلاعاتی که به آنها داده شده بود تظاهرات ضد جنگ را آغاز می کردند. اگر استعمار آمریکا بر این پلتفرم حکومت می کرد، روسیه در جنگ روایی در فضای مجازی شکست می خورد.

وی در خاتمه گفت: باید شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم و رهاسازی فضای مجازی را قانون گذاری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید