ضرورت تقویت شبکه ملی اطلاعات/ ضربه سنگین انقلاب اسلامی بر منافع استکبار در جنگ های ترکیبی


ساعت: 23:45
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910734

محمدباقر محمدی لائینی خواستار تقویت شبکه ملی اطلاعات شد و آن را ابزار مهم فرهنگی مورد نیاز امروز می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: بررسی گزارش های حوزه فرهنگی به دو دیدگاه اشاره دارد، اول دیدگاه ایجاد رعب و اضطراب و نکته دیگر. از این نظر که مشکلات آنطور که اشاره شد اینطور نیست.

وی افزود: ما باید معنا و انگیزه کار را پیدا کنیم و آن را جدی بگیریم. به گفته شهید سلیمانی ما ملت امام حسین هستیم، دشمن امروز با تمام قوا، بیش از 270 شبکه فارسی زبان و… وارد عمل شده است. .. آورد، از طرفی در راهپیمایی 22 آبان دیدید که بدون حضور فضای رسانه ای قدرتمند چه حماسه باشکوهی رقم خورد.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه نباید زیاد ظواهر را ملاک قرار دهیم، گفت: تحلیل سران یاغیان این است که تیرهایشان به سنگ اصابت کرده و هیچ همراهی از مردم ندیدند که این نشان از هوشیاری مردم است. و بیداری

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: همه جنگ های تلفیقی واکنشی است به ضربه ای که انقلاب اسلامی به منافع استکبار در جهان وارد کرده است، این سیاست جمهوریت در سراسر منطقه اجرا شده است، دشمن هم این کار را انجام داده است. پاسخی نیست، پیروزی با جمهوری اسلامی است، فطرت مردم اینجاست، هر چند چهره در جای دیگری باشد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما از طرفی خطر آمریکا جدی است و اگر لحظه ای از آن غافل شویم نابود می شویم. در ضمن اگر مسئولین ما کارشان را درست انجام دهند کشور آباد می شود نه دشمن بلکه دوستان.

این مسئول ادامه داد: شاهد نفوذ در نهادها و دستگاه ها هستیم، برخی از آنها کار خود را به درستی انجام نمی دهند، قطعاً با این مردم و رسانه ها پیش خواهیم رفت زیرا به فطرت مردم و سیاست دشمن وابسته هستیم. سقوط کند و ملت ما پیروز شود .

وی در پایان اذعان داشت: ترویج خرید بازی های رایانه ای ملی باید در دستور کار قرار گیرد. اما گاهی ما خودمان عمداً برنامه های داخلی را ایمن نمی کنیم تا یک نفر وارد شود، ناامید شود، بحث فقط حفاظت از فضای مجازی نیست، بلکه تقویت شبکه ملی اطلاعات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید